subota, 1. srpnja 2017.

Wonder Woman

Here is my latest digital drawing - the one and only Diana Prince, aka Wonder Woman! I used Inkscape again and discovered some new features, so I guess I'll continue posting digital illustrations just to keep practicing and get used to these techniques.


Evo, napokon sam završio najnoviji crtež! Ako se pitate čemu ta rečenica, onda me najvjerojatnije ne pratite na Instagramu, jer zbog odugovlačenja skoro svakodnevno objavljujem dijelove crteža ili kratke video uratke i vjerojatno dosađujem onima koji me prate. Istina je da je crtež mogao biti gotov i ranije, ali su me omele neke osobne (ne)prilike i frustriralo me što nisam mogao ubrzati proces, pa sam malo iskoristio situaciju za samopromociju.

Kao što vidite (ali kao i što sam najavio), radi se o Wonder Woman, čime nastavljam pratiti nekakav svoj plan, ali i dalje tjednima prekrasno. Obećao sam da ću objavljivati projekte čim neki film dođe u kina, ali i dalje kasnim. Za manje od tjedan dana stiže Spider-Man: Homecoming, kojim sam postao opsjednut zadnjih tjedan dana i ne mogu ga dočekati, ali baš me zanima koliko ću biti ažuran. Što se tiče WW, ispao je jedan od najboljih superhero filmova godine i bilo mi je drago kad sam uspio naći odgovarajuću pozu za njen lik, k tome još iz perspektive. Radi se o fotografkinji čije fotografije možete pronaći na deviantArtu pod imenom SenshiStock ovdje, a konkretnu pozu ovdje. Često ih koristim kao referencu ili ideju za crteže.

Što se tiče rada u Inkscapeu i privikavanja na tehniku, također sam zadovoljan jer sam baš kod ovog crteža otkrio metodu koja mi je nedostajala da bih dobio efekte koje želim, ali budući da sam kombinirao više ideja i zapravo slučajno naletio na ono što sam želio, moram to hitno negdje zabilježiti kako ne bih zaboravio. Što se ostalih stvari tiče, opet sam se posebno pozabavio lineartom u vektorima i prezadovoljan sam kako je ispao:


Skica je, dakle, nastala prema već spomenutom predlošku i na prvoj verziji nisam previše obazirao pažnju na lice. Znao sam da ću ga morati promijeniti, tako da je ovo zapravo druga (i bolja!) skica:


Ako možda niste primijetili, napokon sam napravio i svoj logo za GrdiArt. Već neko vrijeme sam se bavio tom idejom i nakon nekoliko pokušaja odlučio se za ovu verziju koju vidite u donjem desnom kutu crteža. Ali o tome nekom drugom prilikom, u postu posvećenom samo tome.

Zasad toliko, pozdrav do idućeg projekta!

;-)

Nema komentara:

Objavi komentar