subota, 22. srpnja 2017.

Vulture (Spider-Man: Homecoming)

Vulture is not a very famous Marvel's villain, but maybe that's the reason why he was ideal for Spiderman's first film in the MCU. I liked his design very much (combining the Chitauri and Ultron technology, much different than his original version), but I decided to draw him in a simplified way, in the chibi version and using only black markers.


Dok i dalje pripremam već spomenuti digitalni crtež inspiriran ljetom i Pokemonima, objavljujem neke manje projekte kako biste znali da sam živ i divili se mojim ostalim talentima. Najlakše mi je nacrtati nešto rukom, pojednostavljeno, koristeći crne markere, pa je tako i ovaj put pred vama moja chibi verzija Marvelovog zlikovca Vulture, koji se pojavljuje u novom filmu o Spider-Manu. Jako mi se sviđa novi dizajn, inspiriran Chitauri i Ultron tehnologijom iz prošlih filmova o Avengerima.

O samoj tehnici ne moram previše pisati, proces je vrlo jednostavan i vidite ga na slici dolje. Jedino na što moram paziti je kako povezujem linije, jer dijelove moram ispuniti crnom bojom, pa prazni, bijeli dijelovi moraju djelovati kao granica. Ponekad i pogriješim, ali zato treba oprezno planirati koji dio će biti obojen, a koji ne.


Kod ovakvih crteža volim što ne moram obazirati pažnju na detalje, što je inače moja "boljka" - često želim pojednostaviti svoje crteže, a onda završim dodavajući nepotrebne detalje koji se ni ne vide kad se slika gleda u cjelini. Osim što mi to oduzme više vremena od planiranog, pomalo me obeshrabri kad poželim početi s novim digitalnim crtežima.

Zasad uživajte u ovoj tehnici i vidimo se uskoro s idućim projektom!

Nema komentara:

Objavi komentar