nedjelja, 9. srpnja 2017.

Budgie (mixed media)

OK, here's one silly project... Constantly looking for creative ideas, I came across something that isn't actually new or groundbreaking, but it looked very interesting, so I decided to give it a try. Some artists combine their art with real photographs, so I put a digitally drawn budgie (Inkscape, vectors) on my favourite glass on my coffee table. Why this setting, why the budgie - I don't know, it was an instant idea. The budgie (let's call him Cico, aka Tzitzo) didn't take me a lot of time and I tried to keep it simple.


Ne bih ja bio ja kad ne bih naišao na nešto drukčije od onog što inače stvaram i dao si zadatak da to pokušam imitirati, iskušati svoje granice. Ovaj put se ne radi o nečem pretjerano kompliciranom, pa se čudim da nisam ranije isprobao ovako nešto. U pitanju je kombinacija fotografije i crteža, u mojem slučaju digitalnog. Za prvi pokušaj, uslikao sam svoj stol u dnevnom boravku i - bez nekog posebnog razloga - na svoju omiljenu čašu stavio svojeg prvog ljubimca papagaja (zvao se Cico).

Prvo sam nacrtao skicu bez previše detalja. Zatim sam je skenirao i u Inkscapeu napravio outline, te ga konačno i obojao. Zatim sam ga iskopirao na fotografiju sa stolićem koristeći nekoliko layera kako bi se činilo da se uklapa - stoji na čaši, gdje vidimo veći dio tijela, a rep se nazire iza čaše (zapravo jednostavna manipulacija u meni omiljenom Paint Shop Pro).


Ne znam što mislite o ovakvom "remek-djelu", ali meni je bilo vrlo zabavno. Ne znam što slijedi, ovo mi nije bilo u originalnom planu, već se slučajno nametnulo, ali povremeno ću se vratiti ovakvim projektima, možda ih čak pokušati malo zakomplicirati. ;-)

Do idućeg puta!

Nema komentara:

Objavi komentar