petak, 11. studenoga 2016.

Hobotnica od polimerne gline

I made this polymer clay figurine a while ago, but I decided to finally publish it. It was supposed to be a present (that was sadly never delivered) and it was actually my third try with polymer clay.


Kao što sam jednom na početku ovog bloga obećao, napokon objavljujem figuru hobotnice od polimerne gline koja je nastala kao treći pokušaj rada s ovim materijalom (nakon privjeska za ključeve s talijanskim motivima i figure Jacka Skellingtona). Također je u pitanju poklon, ali nikako da nađe put do vlasnika kojem je namijenjen, a svakako sam je želio prikazati jer sam jako zadovoljan i ponosan kako je ispala za rani pokušaj modeliranja. Nadam se da će ipak naći svoje mjesto koje joj pripada. ;-)

Sam proces možete vidjeti na slikama dolje. Radi uštede materijala, ponovo sam se poslužio alufolijom koja je bila osnova za glavu hobotnice. Ostatak projekta također nije bio previše složen. Osnovne boje bile su ljubičasta, bijela i malo crne i smeđe. Bijela je poslužila za priljepke s donje strane krakova i pjege na glavi, koji daju malo detalja inače jednostavnom dizajnu, a crna je bila za oči, smeđa za također pojednostavljen brodić s jedrom.


Što se tiče postolja, iskoristio sam proziran poklopac od pakiranja sira (kao što jednom prilikom rekoh, kod mene nema bacanja, za skoro sve se s vremenom nađe kreativna primjena), te na njega nalijepio ukrasne kamenčiće, kao što se može vidjeti na idućoj slici:


No, priča tu nije gotova, jer i za to imam anegdotu poput one o izopropilnom alkoholu (samo ovaj put bez terorista), ali glavnu ulogu ovdje ima - epoksidna smola! Znači, rezultat je trebao biti potpuno drukčiji od ovog što vidite i puno složeniji. Kao i kod nabave već spomenutog alkohola, tako je "zaštekalo" i kod nabave te smole. I dok se u svojim tutorialima Amerikanci razbacuju zvučnim imenima tih njima očito lako dostupnih proizvoda, kod nas za svaku sitnicu moraš obiti desetak pragova, povući stotinjak rukava i platiti tisuću kuna. Na kraju sam razmislio o svemu i osmislio ovo što vidite pred sobom i nije mi nimalo žao.

Na kraju, ako vas zanima još koji detalj, za bolji uvid u gotov projekt snimio sam kratak i ne odveć kvalitetan video uradak, koji možete pogledati ovdje:


Nema komentara:

Objavi komentar