četvrtak, 22. lipnja 2017.

Cigarette case (decoupage)

It's decoupage time again! I needed a cigarette case with red design for a birthday present, but I couldn't find it, so I made one (it was originally orange).


Slijedi još jedna zanimljiva priča, i to o projektu koji nije bio je u planu, ali se praktički sam nametnuo. Već duže vrijeme sam pokušavao naći "tabakeru" za cigarete u obližnjim trgovinama, i to isključivo crvene boje ili s nekakvim crvenim dizajnom. Radilo se o rođendanskom poklonu i morao je biti baš te boje. Još jednom sam se našao u potrazi za nečim što je očito bilo nemoguće naći. Postojali su nekakvi šareni motivi koji su imali više crvene boje, ali to nije bilo to. Bilo bi lijepo da je mogla biti jednobojna, ali pristao bih na bilo kakav crvenkastiji motiv.

A onda sam naišao na nešto najbliže tome - narančastu boju. Kao i inače kad me tako nešto zaokupi, mozak mi je proradio 100 na sat. Razmišljao sam o mogućnostima,  kombinirao sve što mi je palo na pamet i prva ideja je bila da potražim samoljepljivi kolaž i ukrasim narančastu tabakeru crvenim motivima. I onda se dogodila ona poznata stvar o kojoj sam već pisao, kad nitko ne razumije o čemu govorite - nitko nije čuo za samoljepljivi kolaž! Ovaj put sam znao što tražim, jer sam kao dijete imao takav kolaž, ali očito je to jedna od stvari koja je ostala zakopana u 80-ima i nije doživjela svoj revival.

I tad mi je na pamet pao decoupage! Sve sam već imao. Jedino sam, kao u onom slučaju sa stripovima, trebao pronaći odgovarajući crveni motiv na internetu i otisnuti ga na papir koji ću zalijepiti na narančastu tabakeru. Ovo su bili potrebni materijali:


Dijelove tabakere sam zaštitio ljepljivom trakom i izrezane motive sam nanio na ostale površine. Zapravo se radi o vrlo jednostavnom projektu.


Sve u svemu, nisam puno potrošio. Tabakeru sam kupio u Offertissimi za 20 kn, a sve ostalo sam imao od prijašnjeg projekta. Iskreno, uza sve s čime se kao umjetnik/hobist bavim, nisam mislio da ću ikad izrađivati decoupage, ali sad kad već imam velik dio materijala - tko zna - možda ću i ubuduće raditi nešto slično. 

Do idućeg projekta!

Nema komentara:

Objavi komentar