četvrtak, 20. srpnja 2017.

DIY klupica/stalak za manje uređaje

I also make little plywood stools/stands/benches (sorry, I'm not sure how to call them). I use them to increase free space or storage on desks or kitchen counters etc. Currently there's one on my computer desk - I used it first for my scanner and printer, but now I use it for my monitor and drawing tablet. And now I will present you the other, which I use on my kitchen counter.

 

Evo još jednog projekta od drveta, točnije šperploče. Opet se ne radi o nekom umjetničkom djelu, već o korisnom predmetu. To su klupice uz pomoć kojih povećavam slobodno mjesto na radnom stolu, kuhinjskoj plohi itd. Jednu imam još odavno, kad sam na kompjuterskom stolu trebao mjesta i za skener i za printer. U međuvremenu sam kupio uređaj koji je oboje u jednom, pa sam na nju stavio monitor, a tablet za crtanje ispod nje. Druga je upravo ova koju ću vam predstaviti danas, a koristim je u kuhinji za indukcijsku ploču i kuhalo za vodu.

Za razliku od one prve klupice, ova je od nešto osjetljivije šperploče. Našao sam je u obliku manjih dasaka, tj. letvica u Pevecu, te izmjerio i izrezao onoliko koliko mi treba da bude iznad indukcijske ploče. Bočne dijelove ili "noge" sam učvrstio dugačkim čavlima.


E, sad, budući da je ta šperploča prilično mekana (ona prva klupice je bila od punog drveta), trebalo je te bočne strane nekako i učvrstiti. Inače bih koristio čavliće ili vijke, ali ovaj put sam upotrijebio vruće ljepilo. Njime sam učvrstio kutne metalne držače i mislim da će poslužiti svrsi, jer kuhalo za vodu koje stoji na klupici je stvarno lagano.


Tako sam dobio više mjesta na kuhinjskoj plohi, jer bi inače kuhalo stajalo pored i zauzimalo taj dio. Ovako se nalazi iznad indukcijske ploče, a kad nju zatrebam, samo je izvučem koliko je potrebno.


Toliko o tome - eto, vrlo je jednostavno, a ipak je nešto kreativno i korisno što sam napravio svojim rukama.

Do idućeg projekta!

Nema komentara:

Objavi komentar