ponedjeljak, 10. srpnja 2017.

IBM (aka Black Ghost) from "Ajin"

Ajin or Demi-Humans (from the manga and anime "Ajin") are immortal and can summon so-called IBM's or Black Ghosts, so I drew the main protagonist's IBM (or at least my version of it). I really liked the anime, although many fans of the manga complained about the style it was drawn (the CGI was used instead of traditional style). My illustration is an ink drawing and I had so much fun drawing it!


Prije nekoliko mjeseci sam odgledao anime seriju "Ajin" i još tad sam planirao nacrtati nešto posebno, budući da mi se serija jako svidjela, ali iako sam započeo crtati, nikad nisam završio. Tema je, kao i ovaj put, bio IBM aka Black Ghost (odnosno moja verzija tog lika), ali ipak sam ga nacrtao iz početka. Ajin je u crtiću posebna rasa ljudi koji mogu prizvati tzv. IBM (Invisible Black Matter), koji im služi kao štit ili za borbu i sl. Moja verzija je nešto drukčija od originala, tj. tamo ima cijelo tijelo i ne izgleda poput mumije. To je bio moj izbor, jer mi se sviđa taj efekt koji sam na kraju dobio.

Crtao sam samo s crnim markerima različite debljine, ali sam ovaj put uslikao i ostale korake, kao što možete vidjeti na donjim slikama:




Ovaj tjedan se pripremam za jedan prigodan ljetni crtež i imam velika očekivanja od njega, ali ako mi opet nešto ovako brzinski padne na pamet, vjerojatno ću to ubaciti u svoj raspored.

Do idućeg puta!

Nema komentara:

Objavi komentar