četvrtak, 13. srpnja 2017.

Insect screen (DIY project)

One of my projects was an insect screen for my bedroom window, which I made from scratch. I reused most of the materials from my shed, only the net was new. When it was finished, I attached it to the window frame with magnets and some wire. It's still there, keeping mosquitoes away and enduring all weather conditions. I know this doesn't qualify as art, but at least it's a creative DIY project.


Osim crtanja i izrađivanja sitnica, ponekad se uhvatim nekog "ozbiljnijeg" projekta. Istina, ovo je bilo prije više godina, ali koristim ovaj blog kako bih prikazao sve čime sam se dosad bavio, a da je barem malo kreativno. Ili, u ovom slučaju, korisno. Trebala mi je mreža (protiv komaraca) s okvirom za prozor spavaće sobe, pa sam iskoristio sve što sam imao u šupi (aka pomoćnom objektu) i napravio okvir, jedino sam morao kupiti mrežu. Neću ovaj put ići u detalje što i kako, mislim da slike dovoljno govore za sebe, a ako ste na ovom blogu zbog mojih hobija i ostalih "umjetničkih" tehnika, sumnjam da ćete baš poželjeti napraviti nešto ovako.

Ipak, ako nekog zanima proces, bilo mi je ostalo dosta drvenih letvica od lamperije i sl. Njih je trebalo izrezati po mjeri i po potrebi brusiti (šmirglati), te lakirati. Od debljih sam napravio donji dio okvira, a od tanjih, onda logično, gornji. Mrežu sam zategnuo na donjem okviru pomoću čavlića (rajsnedli), a nakon što sam stavio gornje letvice, njih sam učvrstio šarafčićima za drvo. S unutrašnje strane sam učvrstio (zašarafio) četiri magneta, jer se cijeli okvir trebao oslanjati na metalne vodilice za rolete na prozoru. Ipak, zbog mogućeg vremenskih nepogoda, morao sam je osigurati tankom žicom, za svaki slučaj. U međuvremenu sam morao promijeniti mrežu, ali evo, okvir i dalje stoji na mjestu i odolijeva svim nepogodama. Nakon njega sam napravio još jedan, za šupu, ali nisam slikao. U svakom slučaju, proces je isti.




Ali to nije sve! Imam još barem dva "drvena" projekta, iako nisu ovako komplicirani. Hoću reći, nije zapravo ni ovaj, ali oni su puno jednostavniji. Jedan sam napravio prošle godine, drugi prošli mjesec, pa ću ih objaviti ovdje četvrtkom (znate za onu foru #ThrowbackThursday aka #TBT). U međuvremenu slijedi sve kao i dosad.

Do idućeg projekta!

Nema komentara:

Objavi komentar