subota, 8. srpnja 2017.

Spider-Man

Believe it or not, I managed to finish my latest project two days before the schedule! It's been on my Instagram and Twitter, as well as in my FB page gallery, but I'm posting it here just now, because I wanted to watch the movie first. As you can see (if you don't remember my list), the project is Spider-Man and the movie Spider-Man: Homecoming.


Napokon sam nešto uspio napraviti na vrijeme - digitalni crtež Spider-Mana uoči dolaska filma Spider-Man: Homecoming u kina! Međutim, još od prošle godine sam imao neku drugu pozu na umu. Naletio sam na nekakvu fotografiju i spremio je u jednu mapu na mobitelu, planirajući je iskoristiti upravo za ovu priliku. Ne moram vam ni reći da se dogodilo ono najgore: bio sam spreman za crtanje, nabrijao sam se na navalu kreativnosti, kad ono - fotografiji ni traga ni glasa! Naime, u međuvremenu sam je slučajno obrisao s mobitela, a da je prije toga nisam kopirao na OneDrive ili kompjuter, tako da sam prvih sat vremena predviđenog za crtanje potrošio na surfanje po datotekama na mobitelu i svim ostalim mjestima na kojima sam pretpostavio da bi moglo biti. Na kraju sam se morao pomiriti s činjenicom da je vrijeme da pronađem neku drugu referencu. I našao je na deviantArtu, točnije ovdje.

Opet sam crtao u Inkscapeu, i to istom metodom koju sam "otkrio" kad sam crtao Wonder Woman. Nažalost, iako sam to imao u planu, tad nisam zapisao korake kako sam došao do željenog efekta, tako da mi je i kod Spider-Mana trebalo više vremena kako bih se sjetio svega. Srećom, sjetio sam se, zapisao i nadam se da mi to ubuduće neće oduzimati toliko puno vremena. Uz to sam našao vrlo efikasan, praktičan i vizualno zanimljiv način stvaranja sjena i osvijetljenih dijelova i vjerujem da ću to i ubuduće koristiti.

Kao što vidite na donjem crtežu, outline je opet vrlo lijepo ispao. Najviše vremena sam potrošio na uzorak mreže na kostimu, ali sve u svemu nije bilo većih problema.


Ako usporedite skicu s ostalim crtežima, možete primijetiti da sam odlučio promijeniti položaj lijeve šake. Htio sam je nacrtati što bliže modelu, ali kad sam prebacio u outline, nije baš lijepo ispalo. Zato sam mobitelom uslikao svoju šaku i crtao prema njoj. Čini mi se da izgleda prirodnije, zar ne? Još sam neke stvari promijenio u odnosu na izabrani model. Malo sam proučio naslovnice stripova, pa sam dodao još neke izmjene da bude što više stripovski: desna šaka, bedra, veća glava, veće oči i sl.


Što se samog filma tiče, već sad su ga proglasili najboljim filmom o Spider-Manu, najboljim Marvelovim filmom, te filmom koji je na Rotten Tomatoes dobio najviši postotak od svih filmova o superherojima dosad. Ne znam s kojom bih se tvrdnjom složio, ali mislim da je to film kakav Spider-Man i zaslužuje. Naravno da su mi se najviše svidjeli dijelovi koji imaju veze s MCU, jer sam očito postao opsjednut tim "shared universe" filmovima (mislim da će mi se to dogoditi i sa Justice League kasnije ove godine), ali sve u svemu vrlo je dobar dodatak već uhodanim likovima i pričama. Smiješno mi je što su ubacili poznatu glumačku postavu iz Iron Mana, kao što su Tony, Happy i Pepper, a također sam zadovoljan i nadovezivanjem na tehnologiju Chitaurija i Ultrona iz oba Avengera. Znam da se možda radi o sitnicama, ali drago mi je da paze na to u kakvom svijetu svi ti novi likovi žive. Također i izbor lika Spider-Mana kao srednjoškolca unosi neku novu dimenziju u cijelu tu priču (inače gledam crtanu seriju Ultimate Spider-Man, koja ima sličan ton - i u kojoj su između ostalih i njegovi prijatelji Power Man aka Luke Cage i Iron Fist tinejdžeri - pa mi ovo nije bilo previše strano).

Toliko zasad o superherojima. Malo ću pregledati svoju listu i vidjeti što bih mogao sljedeće nacrtati ili napraviti, iako me jedna ideja muči već tjednima, ali nisam ništa htio počinjati prije nego što završim Wonder Woman i Spider-Mana. Možda je uspijem ostvariti idući tjedan, ali prije toga ću vjerojatno objaviti i još neke manje projekte. Znači, do idućeg puta!

Nema komentara:

Objavi komentar