subota, 17. rujna 2016.

Meowth od polimerne gline

Another polymer clay figurine. This time it's Meowth, one of the most famous or recognizable Pokémon. I'm not really satisfied with the final product, but I believe I learn more and more with every new project. Size: 6 cm (2.36 in)


Novi projekt je, kao što vidite, Meowth, jedan od najpoznatijih Pokemona. Budući da mi je ovo treća figurica od polimerne gline (drugu još nisam objavio na blogu, ali hoću s vremenom), mislio sam da će ići lakše, ali nisam baš najzadovoljniji kako je na kraju ispalo. Prvo, nisam zadovoljan izborom boja. Trebao sam početi s bijelom i onda umiješati žutu ili čak dio smeđe (budući da je u nekim verzijama Meowth svijetložut, a negdje krem), ali kad sam već sve pripremio ovako, nisam se više htio vraćati na početak. Drugo, iako sam stalno prao ruke (budući da ima i crne boje, koja ostavlja tragove), ispao je nekako... prljav, mrljav, ne znam. Vidio sam da postoji nekakva metoda šmirglanjem nakon pečenja, ali to ću još morati provjeriti. I treće, nije baš sve idealno oblikovano, prvenstveno zbog toga što se masa lako oblikuje i dok na jednoj strani figurice popravljate jednu stvar, moguće je da s druge strane prstima upropastite nešto drugo. No, ovaj put sam isprobao koristiti neke nove metode, što bi u budućnosti moglo ispasti dobro, kad se čovjek jednom navikne.

Kao što možete vidjeti na slikama, opet sam koristio alufoliju kako bih uštedio na polimernoj glini (napravi se loptica ili sl., pa se omota slojem gline, umjesto da se potroši glina za cijelu glavu ili trup). Ovaj put sam prvi put koristio i žicu koja bi trebala učvrstiti dijelove koji "strše", kako se kasnije ne bi lako slomili. Tu sam se snašao tako što sam koristio spajalice (nisam kupovao kolut žice i sl.,). Još jedna korisna metoda je i povremeno hlađenje ili smrzavanje nekih dijelova, jer kod tako sitnih dijelova (cijela figurica ima 6 cm) može doći do stapljanja detalja dok oblikujete. Zato sam morao smisliti i red kojim ću što dodavati, kao što se vidi na predzadnjoj slici - unaprijed napravljeni detalji za stopala, uši, oči itd. Kao što sam već rekao, na kraju je ipak ispalo malo mrljavo, ali vjerujem da za treći pokušaj i nije toliko loše.


Nakon svega, figura se peče 30 minuta na 110 stupnjeva i zatim premaže lakom nakon što se osuši. Tu je i kratak video o ovom projektu, da vidite kako to zapravo izgleda kad je sve gotovo:


Do idućeg puta,

Grdi

Nema komentara:

Objavi komentar