subota, 3. rujna 2016.

Rey & BB-8 (Star Wars VII: The Force Awakens)

My first try at digital drawing in more than eight months. Although it wasn't an easy project (as I had expected it to be), I hope it will make me create more. It's not that I don't have ideas - I'm just too lazy to start. So, here goes nothing...


Kao prvi crtež na ovom blogu izabrao sam motiv koji mi se mota po glavi otkako sam u prosincu prošle godine pogledao film Star Wars VII: The Force Awakens... više puta, naravno. I da, računica ne laže, trebalo mi je više od osam mjeseci da napokon nešto nacrtam! Obećao sam da će sljedeći post biti crtež, a nisam htio objaviti nešto staro, tako da je ovo prilično potrajalo. Nadam se da ubuduće neće proći puno vremena od ideje do realizacije. A onda, kad sam počeo, naišao sam na probleme za koje sam mislio da su daleko iza mene. Naime, jedno je imati ideju, a drugo je nacrtati nešto što sam dosad tek rijetko crtao. Mnogi elementi u ovom crtežu su mi predstavljali problem i trenutno je ovo najbolje što mogu ponuditi. Tražeći nekakav svoj stil, zarobljen sam između mogućnosti za jednostavnim črčkarijama i želje za složenim remek-djelima. Na kraju se odlučim za neka previše jednostavna rješenja, nedostojna jednog umjetnika (u mojem slučaju, bolje rečeno "hobista") i jedino što mi nakon objavljivanja preostaje je očvrsnuti i oglušiti se na neizbježne kritike. Jednu od najboljih metoda sam pokupio od jedne prijateljice - na prigovor hladnokrvno odgovori: "Baš je tako i trebalo ispasti".

Što se samog motiva tiče, tu su glavna junakinja Rey i droid BB-8 iz gore spomenutog filma. Prvo sam sve nacrtao rukom, skenirao i u kompu precrtao u lineart. Nakon toga slijedi bojanje u layerima, sjene i još poneki dodaci. Obećajem da se ubuduće neću (previše) žaliti, ali sam proces je prilično dugo trajao, čak i za ovako relativno jednostavan crtež, pogotovo zbog različitih materijala odjeće. Približan proces možete vidjeti ovdje:


Do idućeg posta, treba vježbat' dosta! ;-)

Grdi

Nema komentara:

Objavi komentar