utorak, 20. rujna 2016.

Quicksilver vs Quicksilver

Quicksilver vs Quicksilver! X-Men vs Avengers! Fox vs Marvel/Disney! Peters vs Taylor-Johnson! Two movie versions of the same Marvel character. Which one is your favourite?


Nisam spominjao nikakav rok za svoje radove, ali to ne znači da ih nemam, barem one zamišljene. Recimo da se radi o crtežu po tjednu, ali ako dobro brojite, danas je utorak i tek sad objavljujem prošlotjedni projekt. Ali to je život, prave obveze su bitnije od hobija i za njih ima vremena tek kad se riješi sve ostalo.

Evo, napokon nešto od Marvela, što je vjerojatno i očekivano od mene. Radi se o dvije filmske verzije strip-junaka Quicksilvera (speedstera kao odgovor na DC-ovog Flasha), mutanta (koji to nije) i jednog od blizanaca (koji to nije). Kako misliš "nije", pitate se? Duga je to priča i ovom prilikom ne mislim (previše) potrošiti vremena na to. Recimo samo da je lijevo Foxova verzija iz franšize X-Men, a desno Disneyeva iz franšize Avengers. Radi se o filmskim pravima koje Marvel ima (ili nema) - Fox ga smije koristiti kao mutanta, Magnetovog sina iz X-Men stripova, a Marvel/Disney kao jednog od mlađih Osvetnika iz Avengers stripova. Meni je draža verzija iz Avengersa, jer je bliža originalu, iako to nije uvijek uvjet niti najbolje rješenje s nekim likovima. No, bez obzira na sve, iskoristio sam priliku da nacrtam obje verzije, pa voilà! :-)

Kao i dosad, ispod vam predstavljam neke etape procesa kroz koje je prošao ovaj crtež. Naravno da je to mnogo kompliciranije, ali podijelio sam na olovku, lineart i osnovne boje. Nakon toga još slijedi sjenčanje i razni efekti kako bi se došlo do konačne verzije.


Nadam se da vam se svidjelo, kao što sam se ja zabavljao crtajući. A sad na novi projekt, nema previše čekanja i odmaranja.

Grdi

Nema komentara:

Objavi komentar