utorak, 6. rujna 2016.

Privjesak za ključeve inspiriran talijanskim motivima

The first thing I made with polymer clay was this keychain inspired by Italy (pizza on the one side, the Italian flag on the other). It was once again a birthday present for a friend who likes everything Italian, so I thought this would be a good idea, as well as my first practice in sculpting something with polymer clay.


Čim dođe srpanj, to znači samo jedno! Ljeto? OK, ali ne. Kupanje? Pa dobro, hajde, ali nije ni to. Godišnji odmor? Uh, dobro, ali nisam mislio ni na to. Radi se o gomili rođendana koje slavimo iz vikenda u vikend. Ne znam što je to bilo toliko čarobno devet mjeseci prije srpnja (nudge-nudge, wink-wink), ali to je mjesec s najviše rođendana za koje znam.

Počeo sam pratiti YouTube isječke o modeliranju polimernom glinom i nekako me to zainteresiralo. Dosad sam već svašta radio raznim metodama, samo da je nešto maštovito, svakakvi crteži, puno toga pokušao izraditi, pa zašto ne bih i to? Kao što ste vidjeli, u međuvremenu sam radio i neke zahtjevnije figurice, ali ovo je bio prvi pokušaj. Sam proces se može vidjeti na slikama ispod:


Dakle, napravio sam jedan krug s pizzom, drugi s talijanskom zastavom, spojio ih, stavio metalnu iglu za privjesak (zapravo sam je napravio od spajalice), te stavio peći prema uputama. Nakon toga sam prelakirao i to je bilo to.

Kasnije sam nastavio, dakle, sa kompliciranijim stvarima i imam ih još nekoliko u planu, ali o tom potom. Što god napravim, objavit ću ovdje, kao i crteže i još kojekakve "drndarije" koje mi usput padnu na pamet.

Toliko od mene, vrijeme je da se dalje krene! ;-)

Grdi

Nema komentara:

Objavi komentar