srijeda, 28. rujna 2016.

Jaylah (Star Trek: Beyond)

My next project is a digital drawing of Jaylah from Star Trek: Beyond. It was challenging to some extent, for example her face and techno-mumbo-jumbo equipment, but also pretty simple in some details, such as her hair. Don't judge me, I'm still trying some different styles.


Moj sljedeći projekt je digitalni crtež lika iz ovogodišnjeg filma Star Trek: Beyond. U pitanju je novi lik, izvanzemaljka Jaylah, čime nastavljam crteže inspirirane filmovima koje sam gledao ove ili prošle godine. Bilo je i za očekivati da će Star Trek doći na red, i to ovaj put njegov treći dio, koji sam dosad gledao dvaput (u kinu). Skoro sam i treći put, ali to ću ostaviti kad dođe blueray izdanje i sl.

Naravno da ne moram ništa reći o filmu, jer postoje franšize koje mogu biti i loše, ali ja ću u njima uvijek naći nešto pozitivno jer volim taj izmišljeni svijet i ne mogu biti objektivan. Zato ću ukratko predstaviti proces, koji je već postao poznat, ako pratite moje dosadašnje crteže. Olovka, lineart, osnovne boje, te sve dodatno čime dobijem konačan crtež. Ovaj put sam morao jako puno pažnje posvetiti odijelu i sitnim stvarčicama, tako da sam na kraju zapravo zbrzao kosu i još neke detalje na kojima sam još mogao raditi. Stvar je u tome što se ne mogu odlučiti kakav moj stil treba biti, pa sam ostao zaglavljen između realističnih poza, težnje za stripovskim izričajem i posezanjem za što običnijim rješenjima iz nekih crtića. Ali sve u svemu, ako ste gledali film, Jaylah vam je prepoznatljiva, a sve ostalo su osobne preference (ili nedostatak istih ako vas slični crteži nimalo ne zanimaju).


Ovaj put, eto, stvarno vrlo kratko.

Do crtanja ili nekog drugog kreativnog stvaranja,

Grdi.

Nema komentara:

Objavi komentar