srijeda, 7. rujna 2016.

Kapa inspirirana Kapetanom Amerikom

Cap's cap! :-) A cap inspired by Captain America, or loosely based on motives from Marvel's comics and movies. Very simple and inexpensive: an ordinary blue cap and some sewing skills. I wore it at this year's Marsonikon (Sci-fi & Comic Con in the nearby city) and it seemed that nobody really noticed it even though I paired it with my Captain America T-shirt. But still, it's a little project I'm proud of.


Često idem na SFeraKon (znanstveno fantastična konvencija u Zagrebu) i dosad su mi popratni rekviziti najčešće bile majice koje imaju neke veze s temom konvencije. Nikad nisam mislio da ću se zainteresirati za cosplay, iako postoje planovi za ubuduće, ali o tome nekom drugom prilikom. No, ove godine, kad sam nakon toga išao na Marsonikon (manja SF konvencija u Slavonskom Brodu), odlučio sam napraviti prvi korak prema tome, ili barem nešto upadljivije nego inače. Radi se o vrlo jednostavnom projektu izrade kape inspirirane kostimom Kapetana Amerike.

Jedino na što sam morao potrošiti novac bila je plava šilterica, koju sam povoljno našao na lokalnoj tržnici. Trebao mi je bijeli materijal za izradu poznatog slova "A" i dva mala krila koja idu sastrane, konac, igla, plavi flomaster i malo strpljenja. Za materijal sam iskoristio staru bijelu majicu, a sve ostalo sam također već imao. Neću opisivati sam proces šivanja, samo moram spomenuti da je bilo pokušaja i pogrešaka, pa mi je ipak trebalo malo više vremena od planiranog.

Na kraju sam kapu kompletirao svojom majicom Kapetana Amerike, pa iako se ne radi o klasičnom cosplayu, mislim da je poruka bila jasna. No, za razliku od Zagreba u kojem sam jedan od dana nosio majicu s logom Hydre (izmišljena organizacija iz Marvelovih stripova) i ljudi su me zaustavljali i čak se slikali sa mnom, u Slavonskom Brodu nitko nije reagirao na moj pokušaj asocijacije na Kapetana Ameriku. Bit će da su svi bili Hydrini infiltrirani agenti! :-P

U svakom slučaju, to me nije obeshrabrilo i dokle god budem imao ideja, izrađivat ću nešto što će meni značiti, bez obzira na to kako okolina reagira ili shvaća li uopće o čemu se radi. Kao što sam već spomenuo, u planu je nešto veći projekt za SFeraKon i vjerujem da reakcija neće izostati.

Za kraj, evo još nekoliko slika kape:


Do idućeg puta,

Grdi

Nema komentara:

Objavi komentar