četvrtak, 27. listopada 2016.

Dracula Candy Bar Wrapper


Ovaj put nešto vrlo jednostavno, a prigodno - omot za čokoladice s likom Drakule! Nisam to izmislio, već našao na netu i opet me je uhvatilo ono moje "hm, a da to probam napraviti?" stanje. ;-P

Znači, postoje već gotovi proizvodi, pa sam ovo napravio otprilike prema jednom. Trebao mi je crni hamer papir, malo bijelog papira, škare, crni i crveni flomaster, ljepilo i (u ovom slučaju elastična) vezica. Sve sam imao spremno od prije, jer uvijek nešto crtam i izrađujem, jedino sam kupio vezicu prije tjedan-dva (naletio u Kauflandu!), jer će mi trebati za ovogodišnju Hallloween masku (ako kojim čudom bude gotova na vrijjeme) - i, naravno, kupio sam Snickers (nije reklama, može bilo koja čokoladica).

Postupak je vrlo, vrlo, vrlo jednostavan i može se vidjeti na idućim slikama (sam sam osmislio proces, vi možete i nešto promijeniti ili dodati):


Mislim da je svaka uputa suvišna (ili si ja to već pomalo umišljam nakon toliko godina "prtljanja" oko sličnih "projekata" koje bih mogao i žmirečki napraviti), ali ako itko slučajno ima problem s izradom ovoga, slobodno mi ostavite poruku u komentarima.

U svakom slučaju, uz malo truda imate zanimljiv poklon za nekoga tko voli Halloween i neće vas slati u pakao zbog nekršćanskih tendencija koje izražavate Snickers čokoladicom. Ah, da, i Drakulom, skoro sam zaboravio... Da, bit će da je on zapravo jezičac na vagi zbog kojeg biste mogli upasti u slične rasprave, a ne Snickers, pardon... Ponekad pobrkam pojmove kad mi se "osobe od autoriteta" pokušaju uplitati u život i slobodu izražavanja. ;-)

Do idućeg risanja, hobiranja il' pisanja! Stay inspired!

Grdi ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar