utorak, 25. listopada 2016.

Inktober challenge 2016 - treći tjedan

Inktober was started several years ago by Jake Parker to encourage one ink drawing a day for the month of October. There's a theme for every day, but the most important thing is to pick up your pen and start drawing. These are my drawings from the second week.


Kasnim malo s trećim izvještajem, jer sam zbog nekih obveza počeo kasniti tri dana sa izazovom, ali navodno to nije problem - najvažnije je da se na kraju sve stigne.

Sedamnaesti listopada bio je rezerviran za temu BATTLE. Iskoristio sam ovogodišnji Marvelov hit Captain America: Civil War, u kojem su se sukobili Cap i Iron Man. Ne znam jesam li uspio u naumu, mislim da i nije ispalo baš kako sam zamislio.


Osamnaesti dan tema je bila ESCAPE i prilično sam zadovoljan kako mi je ova ideja ispala.


U srijedu je tema bila FLIGHT, pa sam inspiraciju našao u Star Treku. Ideja nije moja (našao sam sličan crtež na internetu), ali izvedba je.






Dvadesetog je tema bila SQUEEZE, pa sam se opet poslužio temom Pokemona. Bio je to zadnji dan koji sam uspio pratiti temu, jer kao što sam rekao, sa zadnja tri sam kasnio.




Petak je bio opet dan za Marvel. Tema je bila BIG, pa sam nacrtao Chibi Hulka.


Idući dan bio je dan za LITTLE, pa je došao red na Chibi Ant-Mana.


Za kraj sam zašao u DC Comics područje i za temu SLOW izabrao puža s Flashevom maskom. Ne znam je li ideja originalna, ali meni se svidjela.



Inače, redovito objavljujem na Instagramu, što znači da sam zbog kašnjenja ovaj crtež objavio tek danas, ali nisam zabrinut. Na ovaj ili onaj način planiram završiti ovaj izazov.

Do crtanja!

Nema komentara:

Objavi komentar