ponedjeljak, 24. listopada 2016.

DIY Halloween pumpkin keychain and fridge magnet


Nije novost da Halloween ili Noć vještica često razbuđuje maštu i nudi inspiraciju za razne projekte. Imam i previše ideja i ne vjerujem da ću sve stići na vrijeme, ali ovo sam htio napraviti jer se ujedno radi i o poklonu. Opet sam se dohvatio polimerne gline i napravio dvije stvari vezane za Halloween - privjesak za ključeve i magnet za hladnjak s motivom izdubljene bundeve.

Sam proces izrade privjeska nije bio pretjerano težak. Nakon što sam napravio dvije narančaste kuglice i oblikovao ih u bundeve, dodao sam crnu boju za oči i usta, te zelenu za peteljku. Opet sam se poslužio zamrzivačem u određenim koracima izrade, jer su se detalji mogli vrlo lako izgubiti prilikom držanja, pritiskanja i sl. Na kraju sam provukao žicu za privjesak i premazao lakom. Na slikama također možete vidjeti nešto od pomagala koje koristim, a mogao bih i napraviti poseban post u kojem vam predstavljam što sam sve nabavio za ovu vrstu projekta.


Ni kod izrade magneta za hladnjak nije bilo puno mudrosti. Budući da je nešto veći, pokušao sam napraviti dojam dubine, tj. da izgleda kao da su oči i usta izdubljeni. Ovaj put sam upotrijebio žutu boju, kako bi ličila na osvijetljenu bundevu. Donji dio sam napravio izravno na papiru za pečenje, jer sam kod prijašnjih projekata otkrio da ne mogu dovoljno dobro odlijepiti taj dio od površine, a da se ne pojave male pukotine i zadovoljan sam kako je ovaj put ispalo.


Također sam ovaj put upotrijebio sredstvo za skidanje boje s noktiju kako bih skinuo otiske i nečistoće s gotovog proizvoda (prije pečenja, naravno). Tjednima sam pokušavao nabaviti nešto što Amerikanci zovu rubbing alcohol, a kod nas je navodno preveden kao izopropilni alkohol i dok se, za razliku od nas, tamo to može nabaviti u svakoj ljekarni, prodavaonici boja i lakova ili hobby shopovima, kod nas sam svagdje bio dočekan na nož i vrlo su me sumnjičavo ispitivali što je to i zašto to trebam kao da izrađujem bombu, a ne figurice od polimerne mase. Na kraju sam negdje na internetu našao podatak da je i taj alkohol za skidanje laka dobar, pa sad koristim to. Inače, u jednoj ljekarni su mi čak uzeli podatke, pa sad mogu ovih dana očekivati odred za borbu protiv terorizma na svojim vratima, svašta...

Od novotarija također sam probao i s upotrebom vlažnih maramica kad prelazim s jedne boje na drugu. Prije sam za svaku sitnicu prao ruke, jer je npr. kod ovog projekta moguće "zagaditi" narančastu crnom bojom i često se ne može lako ukloniti. Znači, baby wipes for the win! Yay!

Uglavnom, toliko za ovaj put. Još ću objaviti koji post prije same Noći vještica, a nisam zaboravio da vam dugujem i treći Inktober tjedan, iako zbog raznih obveza trenutno kasnim s tim neka tri dana. Držite mi palčeve da sve stignem na vrijeme i želim vam sve najbolje do idućeg risanja, hobiranja il' pisanja!

Nema komentara:

Objavi komentar