ponedjeljak, 10. listopada 2016.

Inktober challenge 2016 - prvi tjedan

Inktober was started several years ago by Jake Parker to encourage one ink drawing a day for the month of October. There's a theme for every day, but the most important thing is to pick up your pen and start drawing. These are my drawings from the first week.

Evo me s pregledom prvog tjedna Inktober izazova, kao što sam obećao ovdje (zapravo brojim od subote, jer je tad bio 01.10.). Prvi crtež je nastao u noći s prvog na drugi studenog, jer sam u zadnji tren saznao za taj izazov, pa sam "naškrabao" nešto bez puno razmišljanja i dobio ovaj crtež dolje. Tema je bila "FAST", a to sam i napravio s tim crtežom, nacrtan je nabrzinu i na papiriću s bloka, ali zato sam dobro razmislio što ću crtati dalje.


Drugi dan je tema bila "NOISY". Inspiraciju sam našao u synth-pop grupi koju trenutno pobožno slušam, Savlonic. Tema je bio pjevač Roscoe Thunderpants (zapravo je u pitanju alias) i to onako kako je prikazan u animiranom spotu za pjesmu "Computer Guy".


Treći dan, za temu "COLLECT" izabrao sam nešto s Marvelovog područja - Infinity Gauntlet, za čiju upotrebu treba skupiti sve infinity stones. Ako niste upoznati sa stripovima, dio toga možete saznati iz MCU filmova - od Kapetana Amerike, preko Osvetnika, pa do Čuvara galaksije itd.


Četvrti dan tema je bila "HUNGRY". Nacrtao sam crtež tipa starogrčkih kazališnih maski za komediju i tragediju, ali inspiriranu likom No Face (Kaonashi) iz filma Spirited Away poznatog japanskog animatora Hayaoa Miyazakija.


Za peti dan sam izabrao crtež koji je bilo relativno jednostavno za nacrtati, ali mi se svidjela ideja koja mi je pala na pamet. Tema je bila "SAD".


Šesti dan je tema bila "HIDDEN". Opet sam dao mašti na volju, a i prigodna je zbog Halloweena koji se bliži.


Sedmi dan je tema bila "LOST" i pokušao sam biti duhovit. Uz  zbunjeni izraz lica hobotnice koja se odjednom našla u nepooznatom okružju išla je i rečenica: "Ugh... I guess I made a wrong turn somewhere." :-D


"ROCK"je bila tema za osmi dan. Mogla je u pitanju biti stijena ili stil glazbe, pa sam pomislio - zašto ne oboje? Nadam se da sam uspio nacrtati gitaru isklesanu od kamena. ;-)


Deveti dan bila je tema "BROKEN". Opet sam nacrtao nešto vezano za grupu Savlonic, koju sam nedavno otkrio, i to sva tri člana, Roscoe Thunderpants, Evangeline D'isco i Kandi Flaus (iako to nisu njihova prava imena). Njihov prvi singl s novog albuma se zove "Broken", pa mi je to dalo ovu ideju.


Već pomalo osjećam pritisak svakodnevnog crtanja, iako se ne radi o nekakvim zahtjevnim crtežima, ali što god da radite oduzima vam dio vremena, pogotovo ako imate i drugih obveza. Žao mi je jedino što zbog toga trpe neki drugi projekti koje sam planirao, ali vidjet ćemo, zato se to i zove izazov, zar ne? ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar