srijeda, 19. listopada 2016.

Inktober challenge 2016 - drugi tjedan

Inktober was started several years ago by Jake Parker to encourage one ink drawing a day for the month of October. There's a theme for every day, but the most important thing is to pick up your pen and start drawing. These are my drawings from the second week.

Drugi tjedan INKtober izazova je iza nas, pa dopustite da vam predstavim svoje crteže od 10.-16.10. U ponedjeljak je tema bila JUMP i evo što sam uspio smisliti, vrlo jednostavno i brzo:


U utorak je tema bila TRANSPORT, pa sam nacrtao Cat Bus iz crtića "Moj susjed Totoro" japanskog genija Hayao Miyazakija:


Za srijedu je tema bila WORRIED i stvarno nisam imao previše inspiracije, pa je ispalo ovo:


Četvrtak je bio dan za temu SCARED i prilično sam ponosan na ideju koja mi je pala na pamet. Ne tvrdim da je originalna, ali ne sjećam se da sam vidio ovakvu verziju poznate slike Edvarda Muncha - ispravite me ako griješim:


U petak sam se dvoumio između teme Enta iz "Gospodara prstenova" ili Groota iz "Čuvara galaksije", jer je tema bila TREE i ipak je prevagnuo Groot (zapravo Baby Groot):


Subota - dan za odmaranje uz temu RELAX i Pokemona Snorlaxa:


Nedjelja je ispala "hororična", jer sam za temu WET izabrao Samaru iz poznatog filma "Krug":


Na neke crteže sam ponosan, a neke sam odradio tek tako, na brzinu, jer nisam imao pravu ideju, ali bit ovog izazova je crtati svaki dan. Kad sve ovo prođe, vratit ću se uobičajenim digitalnim crtežima, ali vjerujem da će mi od ovog ostati poneko novo iskustvo.

Nema komentara:

Objavi komentar