ponedjeljak, 3. listopada 2016.

Inktober 2016

Potpuno neočekivano naletio sam na INKtober Challenge, u kojem svaki dan u listopadu morate nacrtati jedan crtež tintom, tj. tušem (tradicionalno ili sa olovkama za tu namjenu). Taj izazov je  prije nekoliko godina pokrenuo umjetnik Jake Parker i svake godine postavi smjernice ili ideje za 31 dan (iako ih se ne morate strogo pridržavati, već možete crtati po izboru, ali ja ću pokušati uklopiti se u zadane teme).


Za nama je već treći dan, što znači da sam uspio nacrtati tri crteža, ali odlučio sam ovdje ne objavljivati svaki posebno, već ih predstaviti svaki tjedan u jednom postu, kako ne bih "zagušio" ovaj prostor tim "brzinskim" crtežima za čiju kvalitetu ne mogu garantirati. Ako usprkos tome želite pratiti moj napredak (ili nazadak?!), možete to učiniti na još tri načina:

Instagram
deviantART

Budući da nisam 100% siguran kakvim se sve olovkama smije (ili može) crtati ta vrsta crteža, zasad koristim "gotove" olovke s tintom i tankim vrhom za preciznije crteže. Otišao sam danas do Müllera u potragu za nekakvim ink brush pens ili tako nekako, ali iako im je ponuda svake vrste uredskog materijala ogromna, na kraju sam se opet vratio s nekoliko sličnih kakve već imam, pa možda jedan dan skoknem do Hobby Arta vidjeti što oni imaju. Zasad su mi ove u redu i vidim da crteži ispadnu kao i nekima od crtača, ali ako ću isprobavati tu tehniku cijeli mjesec, možda ne bi bilo loše iskušati i neke druge olovke.

Do crtanja,

Grdi

Nema komentara:

Objavi komentar