petak, 15. prosinca 2017.

Rebel Alliance badges (foam rubber)

For this year's Star Wars (The Last Jedi) premiere l decided to make Rebel Alliance badges again, but this time they're made of foam rubber, a new material I came across and wanted to explore its possibilities. I made about thirty pieces and gave them away on the premiere night in my town.


Ove godine sam opet odlučio nešto napraviti za pretpremijeru filma Star Wars VIII: The Last Jedi, i zapravo se nisam puno maknuo od prošlogodišnje ideje - bedževa s logom Rebel Alliance. Međutim, dok su prošli put bili od polimerne gline, ovaj put sam upotrijebio već spomenuti materijal koji sam nedavno otkrio, pjenastu gumu! Kao što možete vidjeti na donjoj fotografiji, lijepio sam spomenute oblike od crvene pjenaste gume na okrugle drvene "žetone" (stvarno ne znam kako bih ih nazvao), koje sam prije toga prebojao crnim markerima, te na njih pištoljem na vruće lijepljenje zalijepio "ziherice". Žetoni su u promjeru 3 cm, tako da mi je bilo lakše izrezati logo škaricama za nokte. Možete zamisliti da je to bio prilično osjetljiv posao, ali kad sam jednom ušao u štos, išlo je puno brže. A što se tiče škarica, ne brinite, njih nisam koristio za nokte, već sam kupio nove samo za ovakve kreativne projekte. Ovakva jednostavnija tehnika mi je omogućila da ih napravim što više u kratkom razdoblju i ispunim si želju da ih podijelim gledateljima na pretpremijeri, te time i reklamiram svoju Instagram stranicu.





Osmislio sam i način na koji ću ih podijeliti - u KIK-u sam naišao na jeftinu plastičnu zdjelicu sa Star Wars motivima, te otisnuo reklamu koju vidite dolje i zalijepio je na nju.


Mogu reći da su bedževi brzo planuli, jer je kino bilo do kraja popunjeno, ali sam uspio uslikati zdjelicu baš u trenutku kad smo počeli ulaziti u dvoranu. Kao što vidite, očito su se mnogi stidjeli uzeti zadnji bedž, ali i on je na kraju nestao. :-)


Još jednu bitnu stvar nisam spomenuo, a to je da sam tom prilikom nosio kostim Jedi ratnika. Ali to je neka druga priča, koju možete provjeriti na mom Instagramu.

Također se još nisam pohvalio da sam odlučio malo oživjeti svoj YouTube kanal. Napravio sam si držač za mobitel (koji ću posebno predstaviti u jednom od sljedećih postova) i želio bih snimiti neke tutorijale o svojim projektima. Prvi koji sam snimio je bio upravo za ove bedževe i možete ga vidjeti dolje:


Znam da se to tako obično ne radi, ali ja sam uzbuđen što sam uopće i to uspio napraviti. Probat ću tako predstaviti i neke crteže, pogotovo nakon što sam nabavio neke nove materijale, ali idemo malo-pomalo.

O filmu ne bih ovom prilikom, jer se tek počeo prikazivati i ne bih htio nekom pokvariti doživljaj. Mogu samo reći da su mi utisci velikom većinom pozitivni, ali da postoje neki aspekti ili rješenja koji su ostali upitni. Možda mi se i to promijeni nakon idućeg gledanja, kao što se znalo dogoditi s nekim filmovima. Sve u svemu, isplati ga se pogledati i svakako ću ga preporučiti bilo kome tko me to pita.

Eto, zasad toliko, čitamo se idućim prilikom (i to vrlo uskoro)!

Nema komentara:

Objavi komentar