subota, 16. prosinca 2017.

Christmas gift tag (Santa Claus)

As you already know, my latest discovery is foam rubber and lately I've been trying to explore its possibilities. My Rebel Alliance badges were a big success, so I moved to more "Christmasy" ideas. Here you can see my first (and, for the time being, only) Santa Claus gift tag, made of a round wooden tag (the same kind I used for Star Wars) and white and red foam rubber. I used it for my first this year's Christmas gift and I hope some of you may be inspired to make something similar.


Kao što vidite, još uvijek se držim pjenaste gume i izrađujem privjeske ili oznake za poklone koristeći one okrugle drvene žetone kao osnovu. Da budem iskren, naručio sam ih još, znači, ludilo je tek počelo.

Ovaj put sam napravio lik Djeda Božićnjaka za prvi ovogodišnji božićni poklon. Znam da je još rano, ali situacija je bila takva da je sigurnije ako ga poklonim što prije. Kao što možete vidjeti na fotografiji ispod, ovaj put sam dodao više elemenata ili slojeva, te je sam lik Djeda postao "plastičniji" (brkovi su iznad brade, obruč kape je ispred čela, kuglica na kapi je iza itd.). Budući da se radi o samo 3 cm promjera, opet sam koristio skalpel i škarice za detalje.


A ovako je ispalo, kad se na kraju sve zalijepi. Dio ove predivne ukrasne vrpce (imate je trenutno u ponudi u Lidlu) provukao sam kroz već postojeću rupicu na drvenom žetonu, te njom zavezao poklon, kao što možete vidjeti dolje na fotkama:



Evo i jedan krupniji kadar, da se uvjerite u efektnost i složenost elemenata koje sam upotrijebio:


Ono u čemu sam možda pogriješio je izbor ljepila. Naime, dok je onaj glue varnish, koji sam koristio za Star Wars bedževe lako povezao drvo i pjenastu gumu, izgleda da nema isti učinak kad je samo ta guma u pitanju. Zasad se drži, ali sam skeptičan koliko će trajati, pa ću morati eksperimentirati s raznim vrstama ljepila ubuduće.

Inače, jako sam zadovoljan samoljepljivim plastičnim očima koje vidite na slici i već sam ih naručio na desetke, i to raznih veličina. Vrlo dobro će doći u sličnim projektima.

Do idućeg puta! ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar