subota, 30. prosinca 2017.

Tracing tablet (DIY project)

This LED tracing tablet is my last complex DIY project for this year. I used a picture frame (A3 format) and a LED strip, as well as aluminium foil to increase the light effect and frosted window film for the glass. 


Još jednu stvar sam izradio ove godine - tablet za precrtacanje - i mislim da će to biti to glede kompleksnijih uradi-sam projekata.

Prvo sam mislio napraviti sve od nule, ali sam vrlo povoljno našao duboki okvir za slike (format A3) i odlučio sam ga preraditi. Na fotografijama možete vidjeti detalje izrade: okrenuo sam ga naopako, te pričvrstio metalne držače za staklo i ispilio mali prorez za kabel od LED trake.


Pozadinu slike, odnosno donji dio tableta sam obložio alu-folijom koja bi LED rasvjeta bila jača.


LED traka je inače samoljepljiva, pa nije bio problem postaviti je. USB kabel od trake sam provukao kroz onaj prorez koji sam napravio, a na staklo sam nalijepio foliju koji joj daje zamagljeni efekt.


I ovako je to na kraju ispalo (na fotografijama možete vidjeti kako izgleda ugašen tablet, upaljen i upaljen uz jedan od mojih crteža kao primjer):




Dosad sam ga uspio upotrijebiti samo jednom, ali sam uočio i nedostatak: staklo  je vrlo tanko i nije bilo zamišljeno da podnosi velik pritisak, pa treba biti vrlo oprezan prilikom crtanja po njemu. Inače sam zadovoljan kako je ispalo, novcem koji sam uštedio, te naravno, zbog osjećaja kako sam opet izradio nešto korisno.

Do idućeg projekta!

Nema komentara:

Objavi komentar