četvrtak, 21. prosinca 2017.

Christmas gift tag (Rudolph)

Let's continue with my newest discovery - foam rubber - and items made of it. It's a Christmas gift tag again and this time it's Rudolph, Santa's favourite red nosed reindeer! The base, as usual, is a round wooden tag, which I've been using in many projects lately. It was easier to make Rudolph than Santa Claus and I used it as a decoration for my second Christmas gift this year.


Sljedeća oznaka za poklon koju sam napravio je Rudolph, s poznatim crvenim nosom. Metoda izrade je ista kao kod Djeda Božićnjaka, samo sam promijenio ljepilo (kao što možete vidjeti i na slici) i zasad se čini da je puno bolji izbor od onog prijašnjeg. Oblik sam opet morao pažljivo izrezati škaricama za nokte, a također sam opet upotrijebio i plastične samoljepljive oči kao i u prošlom projektu.



Sam poklon je izgledao ovako (kao što se vidi, u međuvremenu sam odustao od ideje da to bude privjesak, pa sam ga zalijepio za ukrasnu vrpcu):


Imam još nekoliko ideja za slične predmete, ali nadam se da ću se ipak u dogledno vrijeme vratiti crtanju. Bio bih sretan kad bih uspio napraviti barem jednu digitalnu ilustraciju mjesečno, a uz to i iskoristiti sve one materijale za crtanje koje sam prikupio zadnjih nekoliko tjedana.

Kako god bilo - do idućeg projekta!

Nema komentara:

Objavi komentar