nedjelja, 24. prosinca 2017.

Overhead smartphone holder (DIY project)

Here's my overhead video smartphone holder that I use for filming my videos. I finished it about a month ago, after days of exploring similar DIY videos on YouTube. I chose plastic plumbing pipes but I'm not sure yet what kind of lights and how many light sources to use, so I'm still experimenting with some of them. I've also got LED light strips and bars, although in the photo you can see an ordinary desk lamp. I know I've been slacking with my drawings lately, but I hope I'll manage to handle multiple hobbies and draw more in the future.


Napokon sam završio postolje za snimanje mobitelom. Ni sam više nisam siguran jesam li to napravio zato što namjeravam snimati svoje radove ili jednostavno zato što je to bio idući izazov. Dugo sam proučavao razne uradi-sam uratke na YouTubeu i na kraju se odlučio za verziju s plastičnim cijevima za vodovod. Iako bi se sa donjih fotografija moglo zaključiti da je izrada bila komplicirana, samo sam otpilio jedan dio cijevi i na sredini probušio rupu za šaraf na kojem će biti držač za mobitel.


Na sljedećim slikama se bolje vidi kako ste to izgleda kad je spojeno. Najbolje od svega je što je prilično lagan i lako se može rastaviti ili sklopiti kad nije u upotrebi.



A ovako nekako izgleda moja "radna jedinica". Zapravo se radi o stolu u blagovaonici/kuhinji, koja prema potrebi "glumi" radnu sobu. Trenutno koristim običnu lampu, iako imam u planu eksperimentirati s LED svjetlima (iako je zapravo i u lampu LED žarulja).


Još me čeka jedan uradi-sam projekt za ovu godinu i nadam se da cu onda naći više vremena za crtanje ili općenito usklađivanje svojih hobija.

Do idućeg puta! 

Nema komentara:

Objavi komentar