ponedjeljak, 6. studenoga 2017.

Pens and liners (Inktober 2017)

My "weapons" that helped me "fight" this year's Inktober challenge: STA Pigment Liners (0.1mm, 0.2mm and 0.3mm), Stabilo Write-4-all Marker Medium, Pentel N850 Bullet tip Permanent Marker and Uni-ball Signo Broad UM-153 White Gel Pen! Although I didn't use the white ink pen, I mentioned it anyway, because I got it specifically for this occasion and I'll certainly use it for my next projects.


Često me pitate koje sam olovke i flomastere koristio tijekom Inktober izazova, pa evo da vam napokon udovoljim: najviše sam koristio STA Pigment Liners (od 0.1mm, 0.2mm i 0.3mm), koje sam nabavio preko eBaya. Prve dvije sam najviše koristio, pa možete vidjeti da se natpis na njima i najviše izlizao, a posebno na prvoj. Ta od 0.1mm mi je najdraža i naručio sam još dva komada (evo, upravo danas stiglo!). Stabilo Write-4-all Marker Medium i Pentel N850 Bullet tip Permanent Marker sam kupio u Mülleru. Preko eBaya sam također kupio i Uni-ball Signo Broad UM-153 White Gel Pen, dakle olovku s bijelom tintom, koja mi je trebala poslužiti za "brisanje" crne, iako se zapravo ponaša poput korektora. Nju sam izabrao između svih za koje sam vidio recenzije na YouTubeu i čini mi se da sam dobro izabrao. Za razliku od prošlogodišnjeg Inktobera, nisam je morao upotrijebiti nijednom, ali njen efekt, kao i ostale spomenute olovke možete vidjeti i na ovoj slici.

Nema komentara:

Objavi komentar