ponedjeljak, 1. svibnja 2017.

DIY Togepi keychain

I'm back with my new polymer clay project. It was supposed to be finished before Easter, but obviously I didn't make it on time. So, it's another DIY project, a charm and/or keychain inspired by the Pokémon Togepi.


Kao što sam si dao zadatak da svaki put nacrtam nekakav crtež vezan uz aktualne filmove i serije, tako sam htio izraditi i privjesak za ključeve ili nešto slično od polimerne gline za razne prigode i praznike. Napravio sam jedan za Halloween, a planirao sam i za Božić i Uskrs. Ne moram ni reći da sam zbog raznih obveza oba preskočio. Ipak, iako je Uskrs iza nas, odlučio sam napraviti ono što sam planirao. Između ostalog, natjerao me je i nekakav natječaj jedne od grupa na deviantArtu.

Radi se o proljetnom natječaju, a Pokémon Togepi prema mojem mišljenju baš predstavlja početak nečeg novog, rađanje, postanak, što god... Budući da nosi dio ljuske jajeta iz kojeg se izlegao poput odjeće (u idućoj evoluciji kao Togetic ga odbaci), djeluje naivno, neiskvareno, poput mladunčeta. Znam da nema nikakve veze s Uskrsom i da se sad mnogi dušebrižnici križaju zbog ove usporedbe, ali vjerojatno je ta ljuska jajeta najodgovornija za to zašto me asocirao na ovaj blagdan. Plus, to je i dobra vježba za detalje na tako malenoj figuri (veličinu možete usporediti s ključem na slici gore).

Prevladavaju dvije boje, bijela i žuta (iako sam i ovaj put upotrijebio previše žute - trebalo je ispasti bljeđe), te u manjoj mjeri crna (za oči) i crvena i plava za detalje na ljusci jajeta (da, dobro sam napisao - plava - ali sam namjerno upotrijebio zelenu, jer nisam imao niti jednu plavu otvorenu i nisam htio otvoriti cijeli paketić za samo mikromilimetar boje, jer bi se glina počela sušiti, a ne znam kad ću je u bliskoj budućnosti trebati).


Bijelu glinu za ljusku jajeta sam "izrezbario" s jedne strane i njome omotao žutu kuglicu, na koju sam nalijepio pet dijelova "krune".


Dodao sam ruke i noge, a onda se bacio na prilično nezgodne detalje, jer je sve to dosta minijaturno. Oči su male crne elipse s bijelom točkicom, a crveni i plavi likovi na ljusci jajeta su sitni kvadrati, trokuti i krugovi. Kad je sve bilo gotovo, odrezao sam žicu s ušicom na odgovarajuću dužinu i utisnuo na vrhu glave. Nakon pečenja, hlađenja i lakiranja, na tu ušicu sam kliještima pričvrstio kolut i lančić i privjesak je bio gotov.


Kad nešto radim od polimerne gline, obično napravim više različitih stvari odjednom, i to iz vrlo jednostavnog razloga - uštede struje. Nema smisla paliti pećnicu za svaku sitnicu, što znači da sam usporedo s Togepijem napravio i još nešto, što ću predstaviti kasnije, prema planu. Također ponekad napravim i više komada istog privjeska, magneta ili broša kako bih ih mogao nekome podijeliti, ali iskreno, ovaj put sam od svega napravio samo po jedan primjerak jer je već bilo kasno i ovaj zadatak mi je ispao kompliciraniji nego što sam očekivao.

Dakle, do idućeg projekta i javljanja!

:-)

Nema komentara:

Objavi komentar