subota, 29. travnja 2017.

Legion


David Haller (a mutant known as Legion) from Marvel's comics. I drew the version of the character from X-MEN: Legacy comic books (not the TV show version). Of course, I used my Pentel Brush Pen again, plus some black markers for larger areas.


Najvažnije je da sam se prošli put požalio kako crtam stvari koje ljude obično ne zanimaju, i onda sam to učinio opet! :-D

Ali nema veze, opet sam postupio impulzivno. Prije dva tjedna osvojio sam strip u nagradnoj igri na Facebooku. Organizirao ju je Fox preko svoje stranice radi promocije serije Legion, koja je doživjela velik uspjeh i čija prva sezona je nedavno završila. Strip koji su mi poslali je, logično, X-Men: Legacy, prema kojem je serija i snimljena. Zapravo se bazira na stripu, jer glavni lik, David Haller (poznat kao mutant pod imenom Legion), je za potrebe serije doživio preobrazbu. Budući da rado crtam likove koji imaju nešto prepoznatljivo u svom izgledu, jer nisam baš najvještiji u crtanju lica, odlučio sam nacrtati verziju lika iz stripa. Eh, uvijek ja linijom manjeg otpora, nema kod mene previše riskiranja. Ovo je strip koji sam osvojio:


Seriju je najbolje odgledati u jednom dahu, jer je prilično specifična, nije kao sve ostale serije o superherojima. Kao što rekoh, razlikuje se od stripa, ali glavna ideja je zadržana. Legion je jedan od najmoćnijih mutanata, koji uz to ne može uvijek kontrolirati svoje moći, a obožavateljima X-Men franšize bi mogao biti zanimljiv podatak da je on sin nikoga drugog do profesora Charlesa Xaviera (Professor X)! U seriji se ne spominju konkretno X-Men i događaji iz filmova, ali ima dovoljno naznaka i možda neke stvari povežu u idućim sezonama. U svakom slučaju, razlikuje se od već poznatih načina snimanja takvih serija i filmova i ne bi vas smjelo obeshrabriti ako nakon prve epizode shvatite da uopće nemate pojma o čemu se radi.

Ovo mi je zapravo drugi crtež vezan uz tu seriju ili strip. Prvo je na red došao Shadow King, za kojeg mi također nije trebalo puno da ga nacrtam. Proces je kao i uvijek jednostavan: skica običnom olovkom, obrisi Pentel Brush olovkom i bojanje crnim markerima. Otprilike nekako ovako:


Iako imam neke crteže u pripremi, mislim da ću za idući put ipak nešto izraditi, za promjenu. Kako god bilo, lijep pozdrav do idućeg projekta!

Nema komentara:

Objavi komentar