srijeda, 24. svibnja 2017.

Umbreon trainer

An obsessed Pokémon trainer and his Umbreon. I finally finished this drawing (maybe some of you remember the last year's sketch). I changed it a little bit, adding more "disturbing" details. Even Umbreon doesn't seem to be happy with the situation. :-D


Napokon sam završio crtež koji sam započeo prošle godine. Neki se možda i sjećaju skice koju sam objavio još u vrijeme Pokémon GO manije, ali ne znam zašto ga nisam tad završio. U međuvremenu sam dodao neke izmjene i dobio čak i bolji crtež nego što sam očekivao.

Tema je Pokémon trener koji je malo previše opsjednut svojim Umbreonom, tako da osim odjeće koja podsjeća na njegovog omiljenog Pokemona, ima i razne dodatke, pa čak i tetovaže. Svi ti detalji su mi tek jučer pali na pamet i drago mi je da nisam završio onu prvu verziju.

Inače, određen dio crteža je već bio gotov, zato bi mi bilo žao potpuno ga odbaciti. Nastao je u vrijeme kad sam još radio s Paint Shop Pro i Inkscape mi još nije bio na pameti, pa sam ga i završio u tom starom programu. Već neko vrijeme nisam pokretao PSP i ovo mi je bilo jedno nostalgično iskustvo. Ne kažem da ne želim nastaviti raditi u Inkscapeu, ali bilo je lijepo prisjetiti se lakoće kojom sam u rekordnom roku mogao završiti neki (za mene) kompleksniji crtež.

Na kraju vam opet objavljujem i WIP. Na njemu se vidi da sam promijenio i skicu i možete primijetiti koliko se ona razlikuje od prošlogodišnje verzije. Možda sam mogao sve to​ kompjuterski izvesti, ali također se i tu volim vratiti korijenima i nešto nacrtati običnom olovkom.


Iako imam puno ideja koje možda i neću stići ostvariti, ovoj sam se vratio i iz jednog sebičnog razloga - učinila mi se dovoljno dobra da postane možda ne viralni hit, ali barem primjećenija od nekih drugih. Zasad se to nije dogodilo jer, iako interes za Pokemonima još dugo neće potpuno nestati, crtež bi možda imao veće šanse da je objavljen za vrijeme Pokémon GO manije. Nisam sad ovo bezveze spomenuo, jer jedno od predavanja na SFeraKonu me je jako impresioniralo i utjecalo na neka moja gledišta, pa ću najvjerojatnije i tome posvetiti jedan post.

Do idućeg projekta/crteža/posta...

Nema komentara:

Objavi komentar