petak, 5. svibnja 2017.

I am Groot! (Polymer clay)

My next project is related to the Guardians of the Galaxy Vol. 2 premiere this week. It's quite simple, a polymer clay badge or fridge magnet depicting Groot, one of the main characters from the movie.


Znam da sam uoči dolaska filma Guardians of the Galaxy Vol. 2 mogao izvesti nešto spektakularno, nacrtati remek-djelo koje bi me vinulo u neviđene umjetničke visine, ali čemu sve to kad mogu napraviti nešto toliko jednostavno i prizemno poput glave Groota od polimerne gline i upotrijebiti je kao bedž ili magnet za hladnjak? S jedne strane, napravio sam nešto prigodno, a s druge, nije mi oduzelo previše vremena. Win-win situacija, zar ne? Hm...

Dakle, proces nije bio kompliciran. Čak sam bio toliko lijen da glinu nisam pokušao ni pomiješati kako bih dobio svjetliju nijansu, već sam iskoristio jednu boju, pa je konačan proizvod ispao tamniji nego što bi trebao. Dodao sam malo crne i bijele za oči i to je bilo to.


Ipak, jedna od stvari koje sam oduvijek htio isprobati je upotreba krede u prahu za nijansiranje, u ovom slučaju za zelene vrhove na glavi. Nanio sam je četkicom za zube, kao što sam i vidio u jednom od tutorijala i stavio peći. Nisam znao hoće li i meni to uspjeti, ali bez obzira na jednostavnost projekta, zadovoljan sam što jest i što sam otkrio još jednu novu metodu koju poslije mogu usavršavati. 


Iako je plan bio izraditi više primjeraka i nositi ih kao značke na premijeru filma, uspio sam napraviti samo jednu, koja će na kraju krasiti moj hladnjak. Što se samog filma tiče, jako sam zadovoljan,  iako mogu (ako moram) prigovoriti da je soundtrack bio slabiji od prvog, te da sam imao osjećaj da su neke scene pomalo pretjerane, ponekad i nepotrebne, ali sve u svemu, vjerojatno ću još koji put pogledati film i možda promijeniti mišljenje (kao i kod npr. Ultrona). Osim toga, iako sam se pokazao lijen oko crtanja nečeg posebnog za premijeru filma, nakon gledanja sam dobio zanimljivu ideju i možda je i probam ostvariti idućih dana.

U svakom slučaju, što god bio moj sljedeći projekt, vidimo se ovdje, na starom mjestu!

Nema komentara:

Objavi komentar