nedjelja, 5. studenoga 2017.

A DIY Halloween gift

Here's my DIY present for this Halloween. Like last time, I found a tutorial for an interesting project and tried to create it adding some new elements like decoupage, and wooden tags (a pumpkin, a bat and a skull). It turned out even better than I expected it.


Kao i prošle godine, i ove sam odlučio napraviti prigodan poklon za Halloween,  za koji sam također pronašao turorial na YouTubeu. Dodao sam neke svoje elemente koje sam jos prije osmislio za jedan drugi projekt.

Duh


Prvi dio se odnosi na čašu u kojoj će biti vrećica s bombonima/čokoladicama, a poslije može poslužiti i za olovke. Radi se o opranoj i očišćenoj konzervi kakvu možete naći u skoro svakom kućanstvu. Prema tutorialu ju je trebalo obojiti bijelom bojom u spreju, ali ja sam se poslužio decoupage tehnikom, budući da sam je koristio i za drugi dio poklona. Razrezao sam papir u nekoliko traka i uz pomoć ljepila za decoupage zalijepio na konzervu. Čak sam prekrio i jedan dio unutrašnjosti, tj. samo gornji dio, prvenstveno zbog toga što su rubovi bili malo oštriji. Na kraju sam, kao i inače, ljepilom prekrio (lakirao) cijelu površinu koju zauzima papir.


Bundeva, šišmiš i kostur


Drugi dio poklona sam napravio na način koji sam nedavno koristio za izradu privjesaka, bedževa i ogrlica. Na eBayu sam naručio okrugle drvene privjeske i samoljepljive plastične oči. Upotrijebio sam kolaž i nešto što sam našao u Hobby Artu, a najbliže mogu opisati kao "gumeni filc" (ako to uopće ima smisla). Njega sam koristio za izradu šišmiševih krila i ušiju. Kolaz sam lijepio ljepilom za decoupage, a "filc" sa pištoljem na vruće lijepljenje. Sve to možete vidjeti na fotografiji dolje.


Rezultat


Kad se konzerva osušila, ukrasio sam je narančastom trakom s jesenskim motivima, zalijepio velike plastične oči, te usta od "gumenog filca" pištoljem na vruće lijepljenje. Na osušene privjeske zalijepio sam manje plastične oči, te provukao tanki konopac kojim sam zavezao vrećicu sa slatkišima.


Nema komentara:

Objavi komentar