ponedjeljak, 5. lipnja 2017.

Priča bez kraja

My recent project was a vector illustration for the ReArt festival in Osijek, Croatia (June 2 - June 3, 2017). The theme was "The Neverending Story". 


Ovaj crtež je nastao još u travnju, ali ga objavljujem tek sad, u lipnju, jer je bio objavljen i izložen tek prošli vikend. Udruga PLANTaža iz Osijeka organizira ReArt festival na kojem izlažu i nastupaju umjetnici i kreativci iz Osijeka i regije, a na programu je i izložba ilustracija. Ove godine tema je bila "Priča bez kraja" i javio sam se na natječaj s ovim crtežom. On za mene ima određenu simboliku i nadam se da se uspio uklopiti u temu festivala.

ReArt festival se održava u proljeće u osječkoj Tvrđi. Ovdje objavljujem samo fotografije koje sam ja uslikao, ali na njihovim stranicama (za koje ću poveznice objaviti na kraju posta) možete vidjeti cijelo bogatstvo programa. 



Izložba ilustracija je, naravno, u zatvorenom prostoru, a na već spomenutim poveznicama na kraju teksta moći ćete vidjeti i fotografije s otvaranja.



Iako mi ovo nije prva izložba (tj. riječ je o jednom izloženom radu, ali ne znam kako bih je bolje nazvao), uz određenu dozu ponosa bila je prisutna i nervoza. Možda to nekome ne predstavlja neku veliku stvar, ali za mene je to bitan pomak od uobičajene svakodnevice i riskantan izlazak iz poznate zone ugode.

Što se samog nastanka ilustracije tiče, bio je to treći put da koristim Inkscape - hrabar izbor, pogotovo što se radi o ponešto kompliciranijem crtežu. Kao i uvijek, napravio sam skicu, a sve ostalo sam dovršio u programu.


Kao što sam i u prijašnjim postovima spominjao, bilo je problema prilikom rada s novim programom, ali najviše problema je bilo tehničke prirode - print, slanje i sl. Samo na tome sam izgubio više novca nego što sam mislio ili planirao, a o živcima da ne pričam. Trčanje po gradu, surfanje tražeći pomoć ili jednostavnija rješenja, da bih na kraju otkrio najbolje rješenje relativno blizu kuće. Htio sam sačuvati sve račune i napraviti spisak da vam sve to dočaram, ali kako se to događalo još u travnju i početkom svibnja, mislim da sam sve to prežalio i dosad me je popustilo.

A glede festivala, već sam bio prijašnjih godina, pa sam znao što mogu očekivati. Nisam uspio popratiti sve sadržaje (bilo je stvarno puno toga za dva dana), ali mogu podijeliti jednu sitnicu. Oni koji me prate na Instagramu znaju za moju *novu* opsjednutost sovama, pa kad sam naišao na sljedeći predmet, morao sam ga kupiti za uspomenu (poveznica obrta će biti također na kraju posta):


I tako, idemo dalje. Crtat ću što mi već padne na pamet (dosad ste mogli primijetiti da baš ne pratim svoj plan s Instagrama) i ako bude još kakvih natječaja,  možda se opet okušam u njima.

Čitamo se! ;-)

Spomenute poveznice:

Nema komentara:

Objavi komentar