četvrtak, 13. travnja 2017.

Ghost in the Shell

My new drawing is inspired by two adaptations of a cyberpunk science fiction manga "Ghost in the Shell" - the 1995 anime and the 2017 action film - and it depicts Major Motoko Kusanagi, a cyborg working for a security agency Section 9.


Igrana ekranizacija mange i animea "Ghost in the Shell" je vjerojatno već napustila kina, a ja tek sad objavljujem svoj prigodan crtež. Malo se odužilo jer sam pokušavao napraviti što vjerniju verziju bojnice Motoko Kusanagi i opet sam se našao u paklu izbora stila crtanja. Želim napraviti nešto drukčije, ali u procesu crtanja me uvijek nešto povuče da završim sa što realističnijim izgledom, iako mi to nije namjera, niti sam zapravo sposoban nacrtati tako nešto. Ne mogu odlučiti što zapravo želim i kakav bih stil htio, pa na kraju dobijem nekakav miks, ni pravi ni stripovski lik.

Zato sam u jednom trenutku stao i pojednostavio proces. Crtež sam završio u sivim tonovima,  a konačnu verziju koju vidite iznad dobio sam uz pomoć filtera s Instagrama. Nije mi to bila namjera, ali sam ih isprobavao i ovo mi se svidjelo.

Dolje su dva crteža - olovka i digitalni outline - kako biste opet bili upoznati s procesom. Cijeli je crtež odrađen u Inkscapeu, tako da se opet radi o vektorima. 


Do idućeg projekta!

Nema komentara:

Objavi komentar