petak, 28. travnja 2017.

Umber and Ember

Brothers Umber and Ember, gods and creators of Fillory, a magical land from the books and the fantasy series The Magicians. A nice practice to put my Pentel Brush Pen to use again. 



Zvučat će pretjerano, ali jako sam zadovoljan ovim crtežom. Nisam izgubio sate koristeći neki od programa za obradu grafike, jednostavno sam uzeo običnu olovku i Pentel Brush Pen i u vrlo kratkom roku nacrtao nešto što sam u tom trenutku stvarno želio. Čemu onda ovakva izjava prije nego što počnem pisati o nečem konkretnom? Zato što sam zdvojan - upravo zbog mojeg gore opisanog dobrog osjećaja i činjenice da će ovaj crtež proći gotovo nezapažen i da će malo tko biti u stanju podijeliti ovaj ushit sa mnom.

To zapravo i nije čudno. Crtež je inspiriran serijom "The Magicians", čija druga sezona je upravo završila. Ona nije razvikana kao neke druge serije, čiji likovi bi mojim pratiteljima (publici?) mogli biti poznati, pa čak ni na globalnoj razini nema baš preveliku slavu. Ne postoji, očito, ni hashtag koji bi na društvenim mrežama mogao privući fanove, kao što ih imate za Marvel, DC Comics, Star Wars ili Harrya Pottera. No, meni je jedna od trenutno najzabavnijih serija sezone (kao i npr. "The Expanse", s kojom moji prijatelji - osim jednog - također nisu upoznati) i uvijek me dobro nasmije, iako zapravo i nije komedija. Moram se jednostavno pomiriti s činjenicom da crtam samo za sebe i ne zaluđivati se nerealnim željama za bezbrojnim lajkovima i hvalospjevima. Ponekad donesemo krive odluke. Ponekad smo prosječni. I to je u redu.

Što se tiče samih likova na slici, to su Umber i Ember, bogovi i stvoritelji bajkovitog svijeta zvanog Fillory. Zapravo se i ne pojavljuju prečesto u seriji, ali njihov dizajn i maska su mu mi se toliko svidjeli da sam se okušao u njihovom crtanju i jako sam zadovoljan konačnim rezultatom. Opet sam dobio priliku vježbati sa svojom Pentel Brush olovkom i nisam ni na koji način kompjuterski mijenjao crtež (ovo što vidite je fotografija stvarnog crteža).

Ovaj put sam slikao i nekoliko koraka pri nastanku crteža:


Prije crtanja Pentel Brush olovkom crtež je izgledao ovako:


A sad ću,  kao svaki put kad nešto objavim - bez obzira na sve što sam gore naveo - manično osvježavati svoje profile na Instagramu, Twitteru, deviantArtu, Facebooku i ovom blogu u vječnoj potrazi za tim prokletim priznanjem da možda ipak radim nešto kako treba.

Do idućeg projekta!

Nema komentara:

Objavi komentar