nedjelja, 5. ožujka 2017.

X-23 / Figma figure

My new project is a digital drawing of X-23 or Laura Kinney from X-Men, a mutant from Marvel's comics and the new movie "Logan" (although I drew a different version of the character). This illustration was also a good chance to try my new Figma posable figures.


Moj najnoviji projekt je digitalni crtež X-23 (aka Laura Kinney), lik koji je trenutno aktualan, jer se pojavljuje u najnovijem Marvelovom filmu "Logan". Stoga, ako niste gledali film i bojite se eventualnih spoilera, ne morate čitati dalje, već bacite oko na crteže i preskočite do naslova o Figma figuricama.

Ako ste ostali, onda krećemo! X-23 je mutantica, zapravo klon Wolverinea, tj. 23. klon koji je uspio preživjeti od njegovog uzorka, nakon što je izoliran samo ženski DNK. U filmu je još djevojčica, iako ćete u stripu prije naići verziju poput ove koju sam nacrtao. Njen lik mi se svidio čim sam čuo za nju, tako da sam pročitao i njen strip, kao i strip o Loganovom sinu, Dakenu. I dok je Daken zamijenio oca kao "zli" Wolverine, u stripovima je trenutno Laura ta koja je naslijedila njegovo ime i ostavštinu. U svakom slučaju, ovo je nastavak odluke da crtam nešto vezano uz filmove koji se prikazuju u kinima.

WIP (work in progress)

Kao i svaki put, opet vam predstavljam proces stvaranja crteža. Prvi korak je skica olovkom:


Zatim slijedi osnovna kompjuterska obrada, tzv. lineart:


Nakon toga se u drugom sloju nanose osnovne boje:


Na kraju sjenčanjem i dodavanjem ostalih detalja dođem do konačnog, gore objavljenog crteža.

Figma figurice


Da ne pišem poseban post, iskoristit ću ovu priliku da predstavim i Figma figure za crtanje. Kupio sam ih u paketu, mušku i žensku i prilično su pomične, pa ne bi trebalo biti teško upotrijebiti ih za crtanje akcijskih scena i dinamičnih poza. Ovo je poza za spomenuti crtež X-23:


Ovako izgledaju u paru:


Radi boljeg uočavanja detalja, pripremio sam i "posebnu opremu": veliki bijeli hamer-papir i mala stolna svjetiljka koja se može pomicati u svim smjerovima, kao što se može vidjeti i na donjim slikama:




Budući da planiram crtati još sličnih crteža, ovo bi mi trebalo biti od znatne pomoći. U svakom slučaju, još ću vas izvještavati o svom napretku... ili kako god se to bude moglo nazvati. ;-)

Do idućeg projekta!

Nema komentara:

Objavi komentar