petak, 24. ožujka 2017.

Hank the Septopus / Inkscape

Hank the Septopus from Finding Dory is my first drawing completely done in Inkscape and that's why it's very important to me. I've been using Paint Shop Pro for over a decade and it will take time getting used to Inkscape. This drawing may seem simple, but it's anything but that.



Hobotnica Hank (ali sa samo sedam krakova) iz crtića "Finding Dory" mi je nekim čudom bio prva ideja za vježbu u programu za crtanje Inkscape. Iako sam u zadnjem postu izrazio prilično negativan stav o susretu s tim za mene novim programom, uz pomoć prijatelja i tutorijala sam se ipak uhvatio u koštac s njime i pred sobom imate moj prvi Inkscape uradak (kliknite na sliku za uvećanje).

Isprobao sam skoro sve najvažnije mogućnosti koje inače koristim u Paint Shop Pro i zadovoljan sam konačnim crtežom. Istina je da mi je trebalo puuuno duže od starog načina i to će mi biti možda najveća zamjerka, barem dok se ne uhodam i ne počnem brže raditi. Čak i kad sam počinjao raditi s PSP-om, trebalo mi je neko vrijeme da shvatim kako neke radnje mogu preskočiti ili prilagoditi i tako brže završiti projekt, pa se nadam da ću nešto slično moći postići i ovdje. Tu je još i neka vrsta nostalgije što uobičajene stvari neću moći onako s lakoćom obaviti kao dosad, prema navici i bez novih izazova i muke, ali to je sad već problem u meni. Iako mnogi efekti koje vidite na ovom crtežu ne nastaju ni približno slično onome kao na starijim crtežima, dobra je stvar što sam sad dobio čisti vektorski crtež koji se može otisnuti i na šalicu ili majicu, ali i na jumbo plakat bez gubitka na kvaliteti. Mislim da bi mi to trebala biti misao vodilja.

Da biste uočili barem neka poboljšanja, objaviti ću i lineart koji se može vrlo lijepo dotjerati i izgleda puno ljepše nego oni prijašnji:


Kao što vidite, potezi izgledaju kao iz neke bojanke, jasni su i sa zadebljanjima te zaoštrenim vrhovima. Barem meni izgleda profesionalno, u svakom slučaju puno više nego moji prijašnji crteži. Kako god bilo, mislim da je zanimljiv početak i da ću s vremenom otkriti još neke mogućnosti. Volio bih da mogu imati nekakav tempo objavljivanja, kao ono što sam spomenuo da bih želio nacrtati nešto prigodno svaki put kad se pojavi novi film ili serija, ali vidjet ćemo koliko će to biti izvedivo. Uz to, tu su i još neki započeti projekti u PSP-u, tako da vjerujem da ću i to završiti u dogledno vrijeme prije nego što se potpuno posvetim Inkscapeu.

Za kraj, znam da ovo većini ne znači puno i da možda neće ni primijetiti razliku među crtežima, ali za mene je to velik korak i puno više mi znači, pogotovo ako bih planirao nešto postići s time na profesionalnom planu, ali to je sad neka druga priča, druga dimenzija, drugi život...

Do idućeg projekta!

Nema komentara:

Objavi komentar