utorak, 28. ožujka 2017.

Batman Beyond (Terry McGinnis)

Here's my new vector drawing using Inkscape. It's my favourite Batman, Terry McGinnis from Batman Beyond. I just like the future high-tech stuff in his batsuit, as well as his relationship with the old grumpy Bruce Wayne.


Za svoj sljedeći rad u Inkscapeu izabrao sam svog omiljenog Batmana, a to je - paz'te sad 'vamo - Terry McGinnis iz Batman Beyond! Wow, smirite se, znam da je blasfemija reći da postoji bolji Batman od Brucea Waynea, ali ni ne tvrdim da je bolji. Samo mi se sviđa napredniji kostim i budućnost u kojoj Terry odrasta. K tome, tu je i dalje Bruce Wayne, ali samo kao ostarjeli mentor.

Što se tiče samog crteža, na njemu sam primijenio novootkrivenu tehniku za colour fill i čini mi se da ću je inače upotrebljavati. Ne tvrdim da ona na prošlom crtežu nije bila loša, ali ispod glavnih crta (outline) se dobije ljepši oblik, jednostavnije je za primjenu i postupak kraće traje. Idem korak po korak, pa kako naiđem na neki problem, tražim prikladno rješenje.

Što se tičle samog početka, najradije nacrtam crtež olovkom i to možda najviše zato da mogu pokazati kako koristim vlastiti talent, a ne precrtavam s već gotovog crteža. Ne kažem da u tome ima nešto loše, ali ja se osjećam bolje kad sam nešto napravim. To ne znači da ne tražim po internetu reference ili da ne koristim one figure koje se mogu postavljati u više poza. To mi je za svaki slučaj, da znam da sam dobro pogodio parametre. Znači, ovo je¨moj crtež koji sam skenirao:


Nakon toga sam napravio outline ili lineart - ne znam kako bih ga više zvao, ali mislim da dođe na isto. Njega je možda najzabavnije raditi i svaki put otkrivam novi način na koji se nešto može izvesti. Na kraju ću vjerojatno izabrati onaj koji mi je najpraktičniji. Dakle, projekt u toj fazi izgleda ovako:


Nakon toga slijedi bojanje koje sam već spomenuo. Što se tiče detalja, crtež nije bio posebno zahtjevan, jer sam koristio verziju iz animirane serije i njihov stil. Svejedno, malo po malo, sve smatram dobrom vježbom prije nego što počnem crtati nešto zahtjevnije. S druge strane, koliko god "jednostavno" se čini, i ovo mi je oduzelo prilično vremena. Ovo je konačni crtež, ali prije ubacivanja pozadine:


Možda ste primijetili da u zadnje vrijeme više crtam, a ne izrađujem sve ono ostalo kao prošle godine. To je prvenstveno zato što iskušavam taj novi program, ali to ne znači da neću uskoro izrađivati nešto drukčije. Još uvijek se pokušavam držati "dogovora" da nacrtam nešto - bilo što - vezano uz serije ili filmove koje u tom trenutku gledam, pa pretpostavljam da će i ubuduće biti više digitalnih crteža, a manje onih rukotvorina.

Do idućeg projekta!

Nema komentara:

Objavi komentar