nedjelja, 13. studenoga 2016.

Christmas cactus

So, I bought this Christmas cactus today... I know Inktober is over, but somehow I felt the need to draw it using that style, just black and white with some interesting effects and solutions.


Kupio sam ovog jadnička danas. Božićni kaktus, piše. Osvojili su me već riječju "kaktus", naravno. Gurao se u vrećici zajedno s velikom Milkom s popusta, Linoladom (Duo, a što drugo?), božićnim lampicama (točnije, mrežom), Axe (isključivo Apollo!) dezodoransom, paprikama i posnim sirom, smrzavao se u autu dok sam točio benzin i u vožnji prevrtao u prtljažniku s lampionima i torbom. Koliko god sam ga, kao što možete pročitati iz spomenutoga, pokušavao zaštititi prilikom prijevoza, slomio se na nekoliko mjesta. Dok sam uzimao olovku kako bih započeo obećani crtež Marvelovog Doctora Strangea, pomislio sam na kaktusovu jadnu sudbinu i odlučio ga nacrtati onako kako sam ga ugledao na polici u trgovini. Piše da cvjeta cijelu zimu. S obzirom na to kako izgleda, nadam se da će izdržati barem do Božića.
P.S. Riječnikom Željka Pervana: Kako kaktus uopće zna da je Božić?! :-P

Nema komentara:

Objavi komentar