srijeda, 14. ožujka 2018.

Black Panther

My Black Panther fan art is finally here! It's all done in Inkscape and I tried drawing some kind of perspective again (which was expected anyway, I guess). I hope I succeeded, but I'll let you be the judge. I used a reference, more precisely it was a photo of a toy or an action figure I found on the internet.


Kao i uvijek dosad, nacrtam i objavim aktualne likove tjednima nakon što je film došao u kino ili nakon što su napustili sezonu neke serije. Zašto bi onda s Black Panther bilo drukčije, zar ne? Istina, još uvijek se može naći pokoji fan art na društvenim mrežama, ali najaktualniji crteži su se pojavljivali protekla dva tjedna. Nadam se da sam uspio "uhvatiti zadnji vlak", ali ako i ne, trebao bih biti zadovoljan što crtam nešto što sam doista i htio.

Inspiraciju za pozu sam našao u fotografiji igračke za film Captain America: Civil War. Zato je odijelo više iz tog filma nego iz ovogodišnjeg Black Panther. Dolje možete vidjeti pojednostavljen proces nastanka crteža, kao sto sam to nekad prije objavljivao - sketch, lineart, flat colours, full illustration. Ali, najiskrenije, veći dio tog konačnog crteža se svede na nagađanja i pronalaženje najboljeg rješenja koje će vizualno najuvjerljivije izgledati. Pozadinu radije izbjegavam crtati i uvijek izaberem neko jednostavnije rješenje.


Npr., zadnji korak - shadows i highlights - je zapravo metoda pokušaja i pogrešaka. Počnem s nekakvom logikom, odredim zamišljen izvor svjetla, ali na kraju popunjavam neke dijelove onako kako mi se najviše svidi, čak ni kad nešto nema smisla. Zato mi ponekad bude smiješno kad me netko (npr. u grupi za Inkscape, gdje povremeno objavljujem svoje radove) pohvali za tu "igru svjetla i sjene", jer kao što rekoh, iza toga se nalazi puka sreća. Ali, ajde-de, očito nekad i nešto dobro ispadne.

Za kraj evo jedan prigodan vic, koji nisam ja osmislio, već sam nedavno pročitao na Twitteru:
"Have you seen the film?"
"Of course! Wakanda question is that?" 😂

Nema komentara:

Objavi komentar