ponedjeljak, 11. rujna 2017.

Pickle Rick (polymer clay)

My new project includes polymer clay again. This time it's Pickle Rick from the popular TV show "Rick and Morty". I made a keychain and a fridge magnet.


Nisam imao namjeru gledati crtić "Rick and Morty", ali eto što ti je kampanja - nakon što sam bio svakodnevno bombardiran citatima, crtežima i memeima (koji je uopće plural za "meme"?!), odlučio sam pogledati barem jednu epizodu, a nakon toga i odjednom odgledati (bingeati? bingati? bindžati? binđati?) sve raspoložive sezone na Netflixu. I eto, navukao se!

Stoga sam odlučio napraviti nešto karakteristično za taj TV show, a na internetu se trenutno nikako ne može pobjeći od šala i asocijacija na nedavnu epizodu u kojoj se Rick pretvorio u - krastavac (Pickle Rick) - pa je izbor bio prilično lak! Od FIMO mase napravio sam privjesak za ključeve i magnet za hladnjak. Privjesak je manji, ali metoda izrade je vrlo slična. Rick za magnet, osim što je veći, također je i plosnat, što ćete moći bolje vidjeti kasnije. Na onaj za privjesak se utisne igla s ušicom na koju će se spojiti lančić za privjesak, a onaj za hladnjak odmah na samom početku postavim na komadić papira za pečenje, tako da donja strana ostane ravna i ne lomi se prilikom odlijepljivanja s površine i premještanja na pladanj. To sam "otkrio" metodom pokušaja i pogrešaka i otad samo tako postupam - gotov predmet jednostavno prebacim u pećnicu zajedno sa spomenutim papirom za pečenje na kojem se nalazio cijelo vrijeme dok sam ga oblikovao. 



Nakon pečenja i lakiranja, učvrstio sam privjesak kliještima, a pištoljem za vruće lijepljenje zalijepio magnet.


Ovako izgledaju oba predmeta, s prednje i sa stražnje strane:


Nadam se da vam se ovaj projekt svidio, barem onoliko koliko je mene zabavilo izrađivanje. Do idućeg projekta! ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar