ponedjeljak, 4. rujna 2017.

A back-to-school gift box

It's back-to-school time and it inspired me to create my latest DIY project - a gift box. As usual, I did everything from scratch (OK, except the keychain inside).


Za početak školske godine napravio sam kutijicu za poklon inspiriranu nekim "školskim" motivima - u ovom slučaju nastavom engleskoga jezika. Na internetu sam našao nacrt za njihovu izradu, ali sam ga preradio da ona ispadne tanja, jer je poklon bio privjesak za ključeve u obliku djeteline s četiri lista za sretan početak nove školske godine (privjesak ovaj put nisam pravio, nego kupio).

Na donjoj slici možete vidjeti prvu fazu projekta: na odabrani čvršći papir precrtao sam spomenuti nacrt i odrezao ga prema uputama. Savio sam označene dijelove i na kraju dobio traženu kutijicu (nisam je još zalijepio, jer mi treba za drugu fazu, ali ako je ne želite dodatno ukrašavati, može i ovako biti gotov proizvod).


Druga faza uključuje prigodno ukrašavanje. Kako bi slijedila zamišljenu temu, iskopirao sam jednu stranicu radne bilježnice iz engleskoga jezika i oblijepio stranice kutije. Zatim sam je sastavio zalijepivši stranice.


Treća faza obuhvaća izradu mini knjige koju sam zalijepio na vrh kutijice. Korice su od tvrđeg papira u boji, a stranice od običnog papira. Na sredinu sam napisao "Good luck!". Kako bih ostao unutar teme, smanjio sam i isprintao slike korice jednog od udžbenika. Na kraju sam knjižicu zalijepio pištoljem s vrućim ljepilom.


Ovako, dakle, izgleda kutijica nakon prve faze, te kao konačni proizvod:


Sve u svemu, zadovoljan sam da je ispalo baš kako sam i zamislio. Kao što sam napisao, kutijica se može napraviti za razne namjene, a o vašoj mašti ovisi na koji ćete je način ukrasiti.

Do idućeg projekta! ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar