ponedjeljak, 19. prosinca 2016.

Star Wars keychain, fridge magnet and badge

It's December, it's Christmas time, it's - Star Wars time! The new film Rogue One inspired me to make some more knick-knacks that I usually make, so now we have keychains, fridge magnets and badges with motives like Death Star and Rebel Alliance logo.


Prosinac je, što također znači da je došlo i vrijeme za ono što smo čekali cijele godine - Rogue One: A Star Wars Story! Tim povodom napravio sam prigodne značke, privjesak za ključeve i magnet za hladnjak. Zašto? Zato što mogu, zašto ne? Kako? Već poznatom tehnikom, koju ću kao i dosad predstaviti u nekoliko slika.


Death Star privjesak za ključeve

Pomiješao sam bijelu i crnu Fimo masu do željene sive boje, napravio kuglicu i u njoj udubljenje. Oko kuglice sam povukao crtu i naglasio je, a sve ostalo su ponešto pojednostavljeni detalji (zapravo su jednostavni potezi kao za mrežu), budući da je kuglica prilično mala - slične je veličine kao Pokemon lopta i Halloween bundeva koje sam izradio prije. Kao i kod prijašnjih privjesaka, kliještima sam skratio iglu s ušicom i provukao kroz kuglicu. I ovaj put sam je prvo nakratko zamrznuo u zamrzivaču, kako se ne bi spljoštila ili kako ne bih slučajno pokvario detalje. Nakon toga bila je spremna za pečenje. Dodao sam lančić za privjesak i premazao kuglicu lakom.



Death Star magnet za hladnjak

Napravio sam dvije kuglice - crnu i sivu - i spljoštio ih onim prozirnim valjkom koji vidite na prvoj slici. Trebale su biti iste veličine, pa budući da nemam kalupe za to, koristio sam - vjerovali ili ne - čašicu za rakiju. Inače sam nabavio dosta tih pomagala, možda će jedan post biti i o tome, vidjet ću. Prije rezanja skalpelom, na papir sam nacrtao pojednostavljenu drugu (nedovršenu) Zvijezdu smrti, kao što djelomično možete vidjeti na slici. Nakon uklanjanja suvišnih dijelova, položio sam sivu površinu na crnu i lagano je "ispeglao" spomenutim valjkom. Nakon pečenja i hlađenja, te premazivanja lakom, pištoljem s vrućim ljepilom zalijepio sam magnet sa stražnje strane.



Rebel Alliance značke

Logo za Rebel Alliance je nastao kao i magnet za hladnjak, samo sam ovaj put upotrijebio crnu i crvenu glinu. Na papirić sam nacrtao logo, izrezao ga, te ocrtao obrise na spljoštenu crvenu površinu. Skalpelom sam izrezao logo i spojio ga s crnom površinom identične veličine (još jednom zahvaljujući čašici za rakiju).  Ostalo je također poznato: pečenje, premazivanje lakom i lijepljenje igle za značku.



Zaključak

Nisam ništa spomenuo o filmu, ali budući da je još rano za spoilere, mogu samo reći da mi se jako svidio i, kao što to kod mene biva s nekim filmovima, ako bude prilike pogledat ću ga još jednom dok ide u kinima. Vjerojatno ima još puno stvari koje su mi promakle i znam da mi neće biti teško ponovo ga pogledati. Što se tiče "drangulija" koje sam napravio, zadovoljan sam kako su ispale i prvenstveno sam zahvalan za inspiraciju, znatiželju i volju da krenem raditi nešto kreativno što se odjednom pojavi kao nekakva ideja, a sad, evo, postoji i kao opipljiv dokaz svega toga.



Nema komentara:

Objavi komentar