srijeda, 28. prosinca 2016.

Doctor Strange and Contest of Champions

Finally, my newest digital drawing is over! It's Marvel's Doctor Strange, as depicted in this year's movie (played by Benedict Cumberbatch). In this blog I also present my newest obsession, a video game for smartphones, called Marvel's Contest of Champions.


Dakle, napokon je došao i taj dan kad sam završio svoj prvi digitalni crtež nakon Jaylah iz Star Treka (28. rujna 2016.). Nije ni čudo, jer sam u međuvremenu crtao ili izrađivao nešto drugo, ali i dalje najviše očekivanja imam od digitalnih crteža, pa su mi oni ipak nekako najdraži. Znači, Doctor Strange iz istoimenog filma je gotov. Za pozu sam koristio sliku igračke i slike nekih scena iz filma, odakle sam preuzeo i boje. U početku sam se bojao da je ispalo malo pretamno, ali zapravo sam zadovoljan konačnim rezultatom. U nastavku možete vidjeti WIP (work in progress), koji je isti kao i dosad: olovka, lineart, osnovne boje i konačan crtež.


Ne znam koliko još smijem reći o filmu, iako mi se čini da je prikazivanje u kinima prestalo, ali još je relativno nov i možda će netko htjeti pogledati DVD ili Blu-ray izdanja ili whatever, tako da neće biti spoilera. Mogu samo reći da, iako je dio MCU (Marvel Cinematic Universe), film se vizualno razlikuje od ostalih i isplati ga se pogledati, čak i ako ništa ne znate o Marvelovim filmovima. Ja sam oduševljen i naravno da ću ga ponovo gledati čim izađe neko od navedenih izdanja.

Marvel's Contest of Champions


Osim Doctora Strangea, htio sam također pisati i o (barem meni) novoj igri za pametne telefone, Contest of Champions. Dakle, igra nije baš toliko nova, postoji već dvije godine, a radi se o međusobnoj borbi Marvelovih superjunaka, koji pod utjecajem Collectora (vidjeli smo ga u filmu Guardians of the Galaxy 2014. godine) nemaju svoju volju, već se u izmišljenoj stvarnosti ili dimenziji pod nazivom Battlerealm bore na njegovoj strani, a protiv vas, igrača, tzv. Summoner

Kad sam se priključio igri, tad je još bio aktuialan film Doctor Strange, pa su logo (koji vidite iznad), kao i priča pratili aktualne likove koji imaju veze s magijom (na slici možete prepoznati likove kao što su Loki, Mordo ili Scarlet Witch). U međuvremenu se logo promijenio, pa je sad trenutno u priči Howard the Duck. Igra je poznata po tome da redovito ažuriraju pozadinu, priče i misije, ovisno o tome što je trenutno aktualno u Marvelu.

Ne znam koliko točno ima likova, ali stalno se dodaju novi, čak se neki i kreiraju posebno za tu igru, pa se naknadno pojavljuju u stripovima. Meni je bio cilj da dobijem likove kao što su Captain America, Spiderman i Wolverine, te Iron Fist, iako ću ovog zadnjeg očito još morati pričekati. Na moje iznenađenje, upravo mi je jedan novi lik postao najbolji i najpouzdaniji, a radi se o Guillotine, djevojci koja je sudbinski povezana sa svojim (prevelikim) mačem, kojim savršeno barata i najčešće prilično lako savlada protivnike. Na nju mogu uvijek računati kad zaglibim u nekoj misiji, jer samo jednim udarcem mača dobijem više bodova nego kod nekih razvikanijih superheroja:


Osim nje, još su dva superheroja vrlo korisna - ne znam radi li se kao i u slučaju Guillotine o tome što za borbu koriste sječiva, pa potezi izgledaju moćnije, a rane ozbiljnije - a to su Wolverine sa svojim adamantijskim kandžama, te Black Panther sa vibranijskim kandžama:



Treba spomenuti i ostale likove koji mi pomažu u osvajanju misija i razina, pa sam napravio screenshot najnovijeg poretka:


Kao što vidite, trenutno mi je najjači Captain America, a Guillotine je treća. Imam čak i neke duple, što je moguće budući da likovi mogu imati od jedne do četiri zvjezdica. Naravno da je najbolje koristiti ove s više zvjezdica (čiji je broj fiksan), iako treba paziti i na razinu na kojoj se neki lik nalazi (koja je, naravno promjenjiva). Što se tiče ukupne razine, kao što se može vidjeti gore, trenutno sam na 19. Avatar se ne može birati, već se pojavi onaj superheroj koji vam je trenutno najjači, a kod mene je to u ovom trenutku Captain America. Pa, za kraj, evo onda i jedna slika njemu u čast, također screenshot nakon što je pobijedio u jednoj od borbi:


Do idućeg crtanja (iako ne znam hoću li stići još što napraviti do kraja ove godine),

Grdilicious Art ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar