srijeda, 24. siječnja 2018.

Devilman Crybaby

Here's my drawing of Akira Fudo in his demon form, Amon, from the newest anime adaptation of the 70's manga Devilman (you can watch it on Netflix under the name "Devilman Crybaby"). It's cruel, savage, bloody and brutal to that extent that I'm actually afraid to say how much I liked it. I wouldn't recommend it to everyone because of some of the most disturbing scenes (horror, violence, sex, etc.) you can see in an anime. As for my drawing, it was primarily a traditional, ink drawing (I even used the Pentel brush pen on some parts), but I decided to vectorize it and add some IG filters because it seemed too simple and empty.


Već dugo planiram nacrtati nešto vezano uz anime i stalno su mi na pameti Attack On Titan i One Punch Man, ali evo, pretekao ih je Devilman Crybaby kojeg odnedavno možete pogledati na Netflixu. To je najnovija adaptacija mange Devilman iz 70-ih i prvo što morate znati da je brutalnija i tragičnija od bilo koje anime koju sam dosad gledao (čak i Beserk) i nije za ljude slabijeg želuca. Scene nasilja, seksa i ljudi koji se pretvaraju u demone nisu baš za svakog, pa možete zamisliti kako sam se i sam začudio što je smatram apsolutno briljantnim uratkom.

Na crtežu je glavni lik Akira Fudo u svom demonskom obliku, poznatom kao Amon. Iz nekog razloga demon ga nije potpuno obuzeo, tako da je ostao pola demon, pola čovjek, tj. Devilman. Kao što možete vidjeti u nastavku, planirao sam tradicionalni crtež tintom (za neke poteze sam čak koristio i Pentel bush pen), ali sam ga na kraju vektorizirao u Inkscapeu i "provukao" kroz neke filtere, jer mi se činio prejednostavnim, ali mislim da je na kraju sasvim solidno ispao.



Kao što rekoh, Devilman Crybaby je trenutno aktualan i možete dosta saznati na internetu ili društvenim mrežama, ali nemojte se upuštati u gledanje ako nemate dobre živce i toleranciju na prilično gnjusne scene. U krajnjoj liniji, pogledajte prvu epizodu i sve će vam biti jasno. Kako počinje, takav ton će imati do samog kraja. Nemojte reći da vas nisam upozorio.

Do idućeg projekta!

Nema komentara:

Objavi komentar