četvrtak, 26. siječnja 2017.

Čestitka i kutija za poklon


Prva kreativna rukotvorina koju sam ove godine napravio bila je čestitka i kutija za poklon za rođendan. Tema je bio internet i društvene mreže.

Čestitka

Čestitku sam zamislio kao internet stranicu na kojoj su napisane želje za rođendan, a "korisnik" se bira tako što se povlači strelica. "Korisnici" su zapravo bili svi koji su sudjelovali u poklonu i pritom nisam upotrijebio imena, već adrese na Facebooku i Instagramu, da sve bude autentičnije.

Čestitka je za osnovu imala dva kartona u boji. Jedan je služio kao "kućište" s prorezom, a drugi kao "umetak" sa imenima. Trebalo je sve precizno izračunati, jer se kroz prorez jasno trebalo vidjeti 11 imena, plus još jedan red za natpis "CLICK HERE".


Kad su ta dva elementa bila gotova i funkcionalna, na čestitku sam nalijepio prikaz lažne internet stranice, a na umetak bijelu strelicu i imena "korisnika".


Povlačenjem strelice mogla su se vidjeti imena svih koji su sudjelovali u poklonu. Osim toga, naravno da je čestitka imala i "klasičnu" namjenu, odnosno mogla se otvoriti i napisati uobičajena poruka kao na svakoj običnoj čestitki.



Kutija za poklon

Kutiju sam izradio od kartona i oblijepio motivima koje sam sam složio u MS Word-u. Radi se o nekim najuobičajenijim aplikacijama, kao što su Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, Snapchat itd.


Kako bih dobio funkcionalnu kutiju koja se mogla otvarati i zatvarati, upotrijebio sam kutiju od čaja - odlijepio sam je i preslikao na karton (malo sam je proširio da ispadne veća). Svidio mi se taj jednostavan "mehanizam" otvaranja i zatvaranja, pa sam original ostavio za neke buduće slične projekte.



Zaključak

Zadovoljan sam kako je ispalo, baš se sve složilo onako kako sam i zamislio. O samom poklonu i sadržaju čestitke neću govoriti, jer to vam i nije bitno ako tražite inspiraciju. Priznajem, i ja sam za neke stvari morao malo pronjuškati okolo, ići metodom pokušaja i pogrešaka, ali bit će mi drago ako nekoga uspije inspirirati ovo što radim na ovom blogu.

Do idućeg projekta!


Nema komentara:

Objavi komentar