srijeda, 6. srpnja 2016.

Maska za Halloween 2014

Halloween project 2014: "Unzipped face meets Colossal Titan (inspired by anime Attack On Titan)", my first try at paper mache. It was messy, it took me too long to complete it, with too many corrections, but the result wasn't so bad. People at the Halloween party seemed to like it.

Iako prvenstveno crtam, ovaj put ću se predstaviti s jednim projektom izrade maske za Noć vještica 2014. godine. Godinu prije toga sam išao na zabavu obučen kao Irac ili nešto što bi sličilo Ircu, pa iako je "maska" imala dosta detalja, nije bila toliko komplicirana kao sljedeće. Mnogi su mi rekli da mi maska nije strašna (što je bit Noći vještica), pa sam 2014. odlučio napraviti nešto strašnije. U to vrijeme je bio aktualan anime "Attack On Titan", pa sam spojio dva elementa - lice Colossal Titana i "rastvoreno lice" koje zapravo bolje funkcionira kao šminka, a ne maska koja se posebno stavlja. Na kraju sam dobio nešto ovakvo:





Bio sam zadovoljan kako je ispalo i bilo je vrlo efektno i dovoljno strašno, jedino što me se moglo teško čuti kroz masku i stalno sam je morao skidati ako sam želio nešto popiti ili pojesti.

Što se tiče same izrade, evo nekih podataka...

Utrošeno vrijeme: 3-4 tjedna
Materijali: alufolija, novinski papir, brašno, ljepljiva traka, balon, karton, kuhinjski papir (ubrus), akrilne boje, zatvarač (50cm), gumena traka, konac, spajalica, superljepilo, tkanina.
Praktičnost (1-5): 3
Ispunjenost očekivanja (1-5): 4




Kao što se može zaključiti iz priloženih materijala, koristio sam se "papir-maše" tehnikom i, očito, dugo je trajalo, pogotovo jer sam u skoro svim fazama projekta pravio promjene. Bio je to prvi put da radim tako nešto i drugi put je bilo lakše (iako kompliciranije), ali o tome u nekom drugom postu...

;-)

Nema komentara:

Objavi komentar